Joachim_F Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Romanserien får spill inspirert av Baldur's Gate II. Les hele saken Lenke til kommentar
Torsdag Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Awesomeness. Fantastisk bokserie. Liker du gode historier / semi fantasy og ikke har lest disse så har du virkelig gått glipp av noe. Den neste boken i serien kommer ut i juni ca. Kun The Malazan Book of the Fallen er i nærheten imo. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Meh. Inspirert av BG2, Torment etc betyr ingenting for meg lenger etter alle som har sagt det. Makan! Blir vel masse quicktime events og DA2 standard på slåssinga! Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Awesomeness. Fantastisk bokserie. Liker du gode historier / semi fantasy og ikke har lest disse så har du virkelig gått glipp av noe. Den neste boken i serien kommer ut i juni ca. Kun The Malazan Book of the Fallen er i nærheten imo. Hvis vi bytter rekkefølge på hvilken som er best ... neida, jeg skal ikke diskutere det her, men er jo bøker som er ansett som noe av det beste innen fantasy genren hos de fleste. Ikke mine personlige favoritter da jeg har en del andre forfattere jeg foretrekker, men er veldig mange som er enig med deg der. Lurer dog på om dette blir en hastverksjobb for å få penger pga tv serien ... i så fall blir nok kvaliteten dårlig :/ Lenke til kommentar
Deadhound_InnleggNO Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Håper ikke vi møter hovedpersoner fra boka, de kommer nok til å skuffe Selv om det sto det, universet er jo kjempekult, hvem skriver historien? TV-seriens "dire-wolf" av det jeg har sett så litt mer ut som en hund... ikke skumle nok! Får håpe det blir noen bedre bilder etterhvert Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Awesomeness. Fantastisk bokserie. Liker du gode historier / semi fantasy og ikke har lest disse så har du virkelig gått glipp av noe. Den neste boken i serien kommer ut i juni ca. Kun The Malazan Book of the Fallen er i nærheten imo. Særr? Kommer den neste boken til sommern? Endelig, har bare venta 7 år på at George skal somle seg til å skrive den ferdig.. Må lese hele serien igjen får å huske handlingen Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Håper bare inderlig ikke de henter inspirasjon fra Drageon:age 2. Ellers så er jeg bare generelt sett skeptisk til prosjektet, men kanskje man endelig får et rpg tilnærmet uten magi. Lenke til kommentar
Festkaramell Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Blir spennende å se hva de får til, men det er vell flere grunner til å være skeptisk ja. Håper bare jeg får muligheten til å knerte noen Freys. Har akkurat begynt på Malazan Book of the Fallen. Synes heller ikke The First Law er så alt for langt bak A Song of Ice and Fire. Lenke til kommentar
Threethumb Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 TV-seriens "dire-wolf" av det jeg har sett så litt mer ut som en hund... ikke skumle nok! Får håpe det blir noen bedre bilder etterhvert Du må huske at på dette tidspunktet i bokserien så er de fortsatt ganske unge. Du må også huske at ulver ER hunder, det som er forskjellig mellom en vanlig ulv og en dire wolf er at dire wolfene blir større, sterkere og mer brutale. Men i serien har de ennå ikke rukket å bli voksne, så at barneulvene ser ut som voksne hunder er da ganske så raus skildring synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå