Kjepppppp Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Hei! Vi er en liten gjeng med irl kamerater som har vært i guild sammen i ganske lang tid nå, og her en dag bestemte vi oss for at vi skulle prøve å mekke noe eget så vi fikk ting akkurat som vi ville det. Men for at vi skal få til raiding trenger vi flere medlemmer, og det er derfor jeg lager denne tråden. Vi kommer ikke til å være den mest hardcore guilden når det gjelder progress (raid 2-3 ganger i uka) men vi regner med å komme oss greit igjennom PVE content etterhvert. En negativ ting er at guilden er helt nyoppstartet og derfor guildlevel 1. Dette skjønner jeg kan se veldig kjipt ut for mange, men med litt hjelp og 4.1 patch vil det bli ganske mye lettere å få opp guildlevel så det vil ikke ta så alt for lang tid. Vi er en voksen gjeng (alle er 22+) så vi forventer ett par ting av våre ny medlemmer. Det er at du er voksen av deg, møter opp når du skal, gjør jobben din bra og er en trivelig person å spille med. Vi har alle sammen god humor og er hjelpsomme personer. Hvis det er noe du lurer på som jeg ikke har skrevet om her nå så kan du svare i tråden, kontakte meg ingame (Scarsnikk/Targaryon @ Frostmane-EU) eller skrive på hjemmesiden våres: www.dr.guildlaunch.com Mvh rAHSQ Endret 27. mars 2011 av rAHSQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå