Odesseiron Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Vi finner ut hvorfor Heroes-serien er tilbake. Les hele saken Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 hørest da bra ut, no fekk eg håpet igjen med M&M:H serien igjen, men vil nok vente på ein anmeldelse siden selv om dei har fåt 25 "fans" ergo nye folk som følgt serien lenge kan og ha håpet dei ikkje hadde hestelaper (hardcore H3 fans som nekter for at h3 hadde sine feil) Lenke til kommentar
Seal Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Dette blir så bra! Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
BzWarm Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Vet ikke hvor positiv jeg er til at nærbilder av byene er fjernet, hadde heller håpet på at de skulle utvikle det. Tar det virkelig så lang tid å få ta en titt innom fra tid til annen? Men venter med å dømme til jeg har prøvd, for det ser ellers bra ut. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Aner ikke hvorfor, men jeg føler Might & Magic : Heroes V blir feil. Burde det ikke være Heroes of Might & Magic VI i stedet? Men det er jo bare en batagell. Jeg håper det blir bra, men hadde ikke hatt noe imot Might & Magic X heller. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Gleder meg som bare det! Ser ut som at de tar mange steg i riktig retning i forhold til de 2 siste spillene. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 ser interessant ut. husker jeg spilte heroes III sammen med noen i klassen for mange år siden, var ganske gøy. blir vel å kjøpe dette om det får gode nok review scores. Lenke til kommentar
Varrakk Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Er det bare meg, eller ser dette veldig likt Kings Bounty? Jeg er en av de som synes alt som kunne gjøres feil med denne serien ble gjort i HOMM:V. Firern er klart min favoritt, helter som kan delta i kamp og dø var rette veien å gå i tillegg til skill systemet. Jeg er SVÆRT skeptiskt til HOMM:VI Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Er det bare meg, eller ser dette veldig likt Kings Bounty? Jeg er en av de som synes alt som kunne gjøres feil med denne serien ble gjort i HOMM:V. Firern er klart min favoritt, helter som kan delta i kamp og dø var rette veien å gå i tillegg til skill systemet. Jeg er SVÆRT skeptiskt til HOMM:VI Haha, jeg kjempa mot meg selv å poste om likheten siden det kan være Kings Bountry som har kopiert Might and Magic. Likheten er hvertfall slående og skuffende om det er de som har kopiert Kings Bounty siden jeg er imot all den franchise kopieringen som skjer i dag. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Ønsker ikke å ha forhåpninger før spillet er utgitt. Sett det latterlig mye i det siste at hype dreper gode spill. Lenke til kommentar
dapre Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 hardcore H3 fans som nekter for at h3 hadde sine feilEr ikke hardcore fan, men kan ikke helt skjønne hva som var feil med H3 likevell For meg fremstår det som tilnærmet perfekt. Med ny og oppgradert grafikk, ville det vært like spillbart i dag som i 1999 - da med tanke på grafikkbortskjemte nye spillere.For andre, er originalen like avhengighetsskapende og oppslukende som før. Er det bare meg, eller ser dette veldig likt Kings Bounty?Joda, likner sikkert litt, og hvis utvikklerene har latt seg inspirere av KB, er jo det bare et stort pluss. KB har en kvalitet som bare de to siste Heroes spillene kan drømme om. Og boss kampene er SELVFØLGELIG inspirert av KB. Merkelig at ikke en erfaren skribent tenkte på KB først. Tror det var mange i bransjen som fikk seg en oppvekker når et relativt ukjent spill kom fra ingensteds fra og feide trauste spilltitler av banen og tok spillerene med storm. Det eneste jeg savner med KB, og det skal utvikklerene av tradisjonelle Heroes spill være glade for, er at det ikke er mulig å spille det som et tradisjonellt Heroes spill med avsluttende "korte" brett. Noen ganger blir KB's laaaaaange RPG stil (uten ende) litt kjedelig. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) hardcore H3 fans som nekter for at h3 hadde sine feilEr ikke hardcore fan, men kan ikke helt skjønne hva som var feil med H3 likevell For meg fremstår det som tilnærmet perfekt. Med ny og oppgradert grafikk, ville det vært like spillbart i dag som i 1999 - da med tanke på grafikkbortskjemte nye spillere.For andre, er originalen like avhengighetsskapende og oppslukende som før. Er det bare meg, eller ser dette veldig likt Kings Bounty?Joda, likner sikkert litt, og hvis utvikklerene har latt seg inspirere av KB, er jo det bare et stort pluss. KB har en kvalitet som bare de to siste Heroes spillene kan drømme om. Og boss kampene er SELVFØLGELIG inspirert av KB. Merkelig at ikke en erfaren skribent tenkte på KB først. Tror det var mange i bransjen som fikk seg en oppvekker når et relativt ukjent spill kom fra ingensteds fra og feide trauste spilltitler av banen og tok spillerene med storm. Det eneste jeg savner med KB, og det skal utvikklerene av tradisjonelle Heroes spill være glade for, er at det ikke er mulig å spille det som et tradisjonellt Heroes spill med avsluttende "korte" brett. Noen ganger blir KB's laaaaaange RPG stil (uten ende) litt kjedelig. H3 har endel balanseproblemer både i mellom fraksjonene og i forhold til magisystemet synes jeg. Ellers så har jeg lite å utsette. Helt enig i at de burde se etter Kings Bounty, kampdelen og designen på enhetene har vært langt over det homm serien har presisert i det siste. Dette har ingen verdens ting med kopiering å gjøre, disse seriene har jo gått sammen siden begynnelsen, faktisk så kan vi takke det originale kings bounty for at homm eksisterer. Endret 27. mars 2011 av Wrathmont Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Likte intervjuet! VIP fansene sier at de jobber med å få town-screens til å dekke hele skjermen. De vil fortsatt kun være i 2D, men ha egen musikk. Det er jo litt av sjarmen med å komme inn i en by og føle atmostfæren. Jeg synes HVI høres veldig bra ut så langt. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Beklager dobbelpost, men jeg har noen spørsmål til artikkelforfatter, dersom han vet noe mer om dette: - Betyr utsagnet fra Max at vi ikke kommer til å se bygnigene dukke opp i by-vinduet når vi bygger dem? - Vil det si at by-bildet er det samme for byen hele tiden? - Vil by-bildet være interaktivt som i H3, eller er all interaksjon gjennom den nye, mindre menyen? Det er ganske mye forvirring rundt disse sakene, og jeg synes utsagnene fra Ubi-folkene er veldig diffuse. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Jeg har selv spilt ett oppdrag i spillet, og der så man en oversikt av byen i et lite "pop-up"-vindu ved å trykke på den. Her bygger man nye bygninger, produserer enheter og ser et bilde av byen med dens ulike fasiliteter. Bygger noe nytt så vises det i dette vinduet, men det er ingen fullskjermvisning. Dermed forandrer bybildet seg også. All interaksjon skjer gjennom den nye, mindre menyen. Endret 31. mars 2011 av Odesseiron Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Takk Lasse, det oppklarte en del. Det så ikke tilfeldigvis ut som dette her? Endret 30. mars 2011 av pro_odeh Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Nei, det var en del forskjeller. Jeg kan for eksempel ikke se noen oversikt over hva du kan bygge der. Det der ser mer ut som resultatet av å høyreklikke på en base eller noe sånt. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Det ser ut som at spillet slippes noe senere enn det som er nevnt her. Den nye datoen er 8 September. Dere (gamer.no) får endre datoen på spillkalenderen >Kilde< Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Fjerner de fullskjermbildet av byen?? Neeeeeei! Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Fjerner de fullskjermbildet av byen?? Neeeeeei! Du kan si din mening om det her. VIP fansene har sagt at de bringer videre det siste innholdet i tråden direkte til utviklerne for konkrete tilbakemeldinger på "town windows". De har også gitt ut et offisielt skjermbilde; lenke(zoomet inn vel og merke, størrelsen er fortsatt lik bildet over i tråden). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå