fiskfisk Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Slipptrailer for gammel plattformhelt. Se filmen nå Lenke til kommentar
ZnakeByte Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Fikk meg 3DS et par dager før release og har kost meg gjennom alt det innebygde snasket. Var å plukket opp noen spill i dag og dro med meg Rayman. Det er som en kompis sa "Det er ikke noen Super Mario ennå, men en platformer må jeg nesten ha...". Blir moro å prøve dette i kveld. Happi! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Og ingen stygge kaniner! *lykkelig* Lenke til kommentar
Jo-Remi Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Rayman jaaa, classic:D Vet ikke om 3D'en var noe bra overgang for Rayman, men må testes om jeg får henda mine på det. Ener'n var toppen av hvordan 2D Pc spill var ment å funke! Lenke til kommentar
Stigtrix_InnleggNO Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Rayman 3D er veldig bra Jeg storkoser meg i hvert fall! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Gode minner! Den musikken... Must have for min del. Lenke til kommentar
PrjNeroStorm Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Å herregud, dette ser ut som om det er basert på Rayman 2, en av mine største barndomsminner, MÅ HA 3DS NÅ. Lenke til kommentar
Stigtrix_InnleggNO Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Det er basert på Rayman 2 til SEGA Dreamcast, som er den beste versjonen. De har oppdatert teksturer og modeller og lagt til stereoskopisk 3D i tillegg What's there not to love? <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå