mcgroven Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Laber kritikk preller av, og THQ kan juble over godt salg. Les hele saken Lenke til kommentar
Riveer Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Æsj, grisete. Men ikke overraskende. Så lenge det er hoder å skyte i multiplayeren er det vel en mange under kriminell lavalder som føler en viss trang. ...I tillegg er det ikke russere man skyter på, for en gangs skyld. Lenke til kommentar
thebutcher Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Vi får håpe de tar den labre kritikken til etteretning og lager en bedre oppfølger da, der de kanskje klarer å tenke litt nytt. Finnes eksempler på spill som forbedres kraftig i oppfølgeren. Konseptet er jo knall. Lenke til kommentar
Riveer Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 ...konseptet er jo knall. Agreed, dumt de møkka det til. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Det lure her var jo at det kjørte en massiv hype-kampanje før spillet ble lansert. De aller fleste har nok kjøpt det enten som forhåndsbestilling, eller før de har lest omtalen. Hype-maskin 1 - common sense 0. Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 PC gamer skrev at salget de første dagen var fordelt veldig skjevt over de forskjellige spillmaskinene, Xbox 70%, PS3 24%, Husker ikke den nøyaktige prosenten på pc (vet at flere av dere kan nå si 6% siden det er det som er den resterende prosenten for å få 100 totalt, men tror det faktisk var mindre enn det). Håper de fikser "Error creating a beacon" snart... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Dette er en tragedie, og jeg får vondt av stakkarne som har brukt penger på dette spillet. Selv planla jeg å kjøpe det, fram til jeg så alle de middelmådige anmeldelsene av enspiller delen. Jeg er ingen stor flerspiller fan, og lasted derfor ned en kopi for å teste det før jeg brant av penger. Tror jeg spilte spillet i 30min før jeg ikke gadd lenger. Utrolig klumsete og uengasjerende. Lenke til kommentar
BigHurt Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg skulle gjerne sett en fiende som var litt mer balansert i mÃ¥ten de fremstilles pÃ¥. Korea blir jo her fremstilt som ikke noe annet enn blodtørstige monstre som dreper for moro skyld. En fiende mÃ¥ jo ha en grunn til Ã¥ gjøre som de gjør, slik som det var i Homefront sÃ¥ var det jo bare fordi at de var hatske at de invaderte. Skulle gjerne sett litt mer dybde i de ja. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Homefront er strengt tatt det eneste THQ-spillet jeg noensinne har sett en TV-reklame for, og at tung markedsføring av middelmådige spill virker har Activision allerede lært oss. Tenk om THQ hadde svidd av like mye på å reklamere for noen av de gode spillene deres. Lenke til kommentar
Fenazon Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Dette var et tragisk spill styr unna... Det var rett å slett bortkasta penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå