Gå til innhold

Knallsalg for Homefront (X360, PC, PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj, grisete. Men ikke overraskende.

Så lenge det er hoder å skyte i multiplayeren er det vel en mange under kriminell lavalder som føler en viss trang.

...I tillegg er det ikke russere man skyter på, for en gangs skyld.

Lenke til kommentar

PC gamer skrev at salget de første dagen var fordelt veldig skjevt over de forskjellige spillmaskinene, Xbox 70%, PS3 24%, Husker ikke den nøyaktige prosenten på pc (vet at flere av dere kan nå si 6% siden det er det som er den resterende prosenten for å få 100 totalt, men tror det faktisk var mindre enn det).

Håper de fikser "Error creating a beacon" snart...

Lenke til kommentar

Dette er en tragedie, og jeg får vondt av stakkarne som har brukt penger på dette spillet. Selv planla jeg å kjøpe det, fram til jeg så alle de middelmådige anmeldelsene av enspiller delen. Jeg er ingen stor flerspiller fan, og lasted derfor ned en kopi for å teste det før jeg brant av penger. Tror jeg spilte spillet i 30min før jeg ikke gadd lenger. Utrolig klumsete og uengasjerende.

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne sett en fiende som var litt mer balansert i mÃ¥ten de fremstilles pÃ¥. Korea blir jo her fremstilt som ikke noe annet enn blodtørstige monstre som dreper for moro skyld. En fiende mÃ¥ jo ha en grunn til Ã¥ gjøre som de gjør, slik som det var i Homefront sÃ¥ var det jo bare fordi at de var hatske at de invaderte. Skulle gjerne sett litt mer dybde i de ja.

Lenke til kommentar

Homefront er strengt tatt det eneste THQ-spillet jeg noensinne har sett en TV-reklame for, og at tung markedsføring av middelmådige spill virker har Activision allerede lært oss.

Tenk om THQ hadde svidd av like mye på å reklamere for noen av de gode spillene deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...