mcgroven Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Med frihet til å velge. Se filmen nå Lenke til kommentar
n0s Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Ser jo sykt bra ut, men noen andre som fikk kraftige ME2 vibber av musikken? Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 musikken var veldig ME2 ja men spillet ser super rått ut Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 omg, dette her skal jeg ha med engang! Lenke til kommentar
Sceptrum Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Gleder meg vilt! Dog, hvilken plattform skal jeg kjøpe til. PC eller PS3? Spørs om PC-porten er bra eller bare som Deus Ex- Invisible War som var nesten direkte fra Xbox -> PC (husker at det var Xbox strings i noen .ini filer) Lenke til kommentar
Tar1973 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Håper jeg ikke må velge hvordan jeg skal spille et område på forhånd. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Håper så inderlig at menyvalg, våpenvalg og ui generelt er litt skreddersydd på pc versjonen. Dersom jeg må klikke 15 ganger bare for feks å legge en mod på et våpen blir opplevelsen ekstremt ødelagt. Ellers ser jo spillet helt strålende ut Endret 24. mars 2011 av Wrathmont Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Blir ikke noe kjøp fra meg før de fjerner de sykt irriterende gule linjene over interaktive objekter. De sier spillet skal mer i røttene på eneren, men når de gjør ting som dette så trenger du aldri å stoppe opp for å tenke "hva skal jeg gjøre her?" Er helt greit om gule linjer er noe du kan slå av og på, men det er dessverre påtvinget å måtte spille spillet som retards. Lenke til kommentar
BigHurt Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Omnomnomnom, dette var snacks!!! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Ser veldig bra ut. Ser for meg at jeg kommer til å benytte meg mest av stealth. Elsker det å snike meg rundt og ta ut fiender stille og så gjemme kroppene. Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Syns det var gøy å spilla Deus Ex spilla med å ikke drepe uten at det var absolutt nødvendig. Ble ganske utfordrende innimellom Lenke til kommentar
Hvalross1 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Denne traileren ga meg egentlig ingen ting... Ja spillet ser pent ut, men det fenget meg ikke. Satt og tenkte, har ikke jeg sett dette før? Mulig ME2 som noen sa musikken minnet om, mulig noe annet... Tviler på at det bli kjøp, med mindre en demo klarer å vekke oppmerksomheten... Lenke til kommentar
elculogrande Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Øhm.. Grafikken var glatt, men den var jo crap når det gjelder det tekniske. De holder jo våpnene som en nonne holder en.. hane. Dårlige animasjoner, dårlige 3D-modeller. Eksempelvis er en arm mer enn en rett strek til albuen og en ny rett strek til håndleddet. Lenke til kommentar
thebutcher Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Hmmm litt skeptisk. Men håper på det beste. Deus Ex er jo en klassiker. Hva musikken angår så liker jeg den, jeg får en liten Blade Runner / Vangelis følelse. Lenke til kommentar
Tar1973 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Har ennå ikke sett noe i disse trailerne som minner om deus ex 1. Det ligner mer på en kombinasjon av mass effect og alpha protocol. Hvor er de store ute områdene? Hvor er den involverende episke historien? Lenke til kommentar
humblegar Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Alltid trist å se en gammel klassiker på PC demonstrert på konsoll (igjen). Hvem kom på tanken med å tvinge spilleren til å velge før et oppdrag? Nesten parodisk at et av valgene er "adaptive", som kunne vært løst med at spilleren fant ut av dette selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Alltid trist å se en gammel klassiker på PC demonstrert på konsoll (igjen). Hvem kom på tanken med å tvinge spilleren til å velge før et oppdrag? Nesten parodisk at et av valgene er "adaptive", som kunne vært løst med at spilleren fant ut av dette selv. Nekter å tro at man faktisk må velge før et oppdrag. Det er bare en video som viser flere måter å løse samme oppdrag på. Forøvrig ser det ut til at "Adaptive" her er at man bruker ting man kommer over i løpet av oppdraget. Endret 25. mars 2011 av Slettet+214asdf125 Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Blir ikke noe kjøp fra meg før de fjerner de sykt irriterende gule linjene over interaktive objekter. De sier spillet skal mer i røttene på eneren, men når de gjør ting som dette så trenger du aldri å stoppe opp for å tenke "hva skal jeg gjøre her?" Er helt greit om gule linjer er noe du kan slå av og på, men det er dessverre påtvinget å måtte spille spillet som retards. I deus ex 1 fikk man opp blå bokser rundt ting som var interaktivt.... Og til de som spør om man må velge tilnerming på starten... NEI... dette er bare gjort i denne trailern for å vise tre forskjellige måter å tilnærme seg samme oppdrag, man ser jo at spill mekanikken er lik Deus Ex 1 med at man kan gå i frontal angrep, eller finne airduckts etc etc.... Det er mye som tyder på at de har gjort leksa si når det kommer til hva som var kjernen i DX. Lenke til kommentar
MistaPi_InnleggNO Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Gleder meg vilt! Dog, hvilken plattform skal jeg kjøpe til. PC eller PS3? Spørs om PC-porten er bra eller bare som Deus Ex- Invisible War som var nesten direkte fra Xbox -> PC (husker at det var Xbox strings i noen .ini filer) Det ser ut som PC versjonen har fått noe fokus da det skal ha Eyefinity støtte og bedre grafikk med bedre lyssetting, DOF og tessellation, mao vil spillet ha DX11 støtte. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) I deus ex 1 fikk man opp blå bokser rundt ting som var interaktivt.... Eh, nei. http://www.visualwalkthroughs.com/deusex/vandenberg2/15.jpg Og du måtte være nær objektet og peke mot midten av det eller noe sånt får å få opp den minimale boksen rundt. Ikke akkurat det samme som i videoen for DX:HR... Og 3. person cover igjen? Endret 28. mars 2011 av Godsaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå