Odesseiron Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Turn 10 har klokketro på neste kapittel i bilserien sin. Les hele saken Lenke til kommentar
dask Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Forza motorsport tar bilspill i riktig retning synes jeg Gudene vite hvor mange timer jeg har brukt på FM3. I min mening synes jeg de klarer å få en riktig balanse på realisme og samtidig holde det artig Lenke til kommentar
StormTrooper Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 hehe, gran tursimo 5 har også kamera gjennkjenning av hodebevegelser, men du ser helt retarded ut når du kjører, ser ut som du har ticks! Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Gledar meg stort til dette. Håpar me får Rally! I teaseren som kom ut tidlegare var det eit klipp av Rally, så vonar det implementerar dette! Lenke til kommentar
netsirk Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Gledar meg grenselaust til dette spelet! Det at Jeremy Clarkson skal vere forteljar gjer det berre endå betre! Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Å være penest er jo så viktig... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Men det er heller ikke en ulempe hvis alt annet klaffer. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Å være penest er jo så viktig... Heilt sant. Men Forza Motorsport har alltid hatt køyrekjensla på rett plass. :-) Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Håper bare at noen kan lage ratt og pedaler MED clutch. synes ikke man får en fulverdig kjøreglede med ratt og pedaler uten det=) Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Som G25/27 osv? Kan det brukes på xbox 360? Lenke til kommentar
worthy Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Som G25/27 osv? Kan det brukes på xbox 360? Nei desverre, jeg har ikke hørt at det går enda. Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Som G25/27 osv? Kan det brukes på xbox 360? Nei desverre, jeg har ikke hørt at det går enda. det er det som er problemet:P så å si tidenes bil spill ex. til xbox 360. det som skal ha mest kjøreglede å så finnes det ikke ratt å pedaler med clutch Lenke til kommentar
karlif Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Som G25/27 osv? Kan det brukes på xbox 360? Nei desverre, jeg har ikke hørt at det går enda. det er det som er problemet:P så å si tidenes bil spill ex. til xbox 360. det som skal ha mest kjøreglede å så finnes det ikke ratt å pedaler med clutch Det finnes ratt med pedaler og clutch til xbox 360. Fanatac har 2 porsche ratt som fungerer på xbox 360. Eneste problemet er at de koster et par tusen kroner. Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Som G25/27 osv? Kan det brukes på xbox 360? Nei desverre, jeg har ikke hørt at det går enda. det er det som er problemet:P så å si tidenes bil spill ex. til xbox 360. det som skal ha mest kjøreglede å så finnes det ikke ratt å pedaler med clutch Det finnes ratt med pedaler og clutch til xbox 360. Fanatac har 2 porsche ratt som fungerer på xbox 360. Eneste problemet er at de koster et par tusen kroner. link? Lenke til kommentar
karlif Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Som G25/27 osv? Kan det brukes på xbox 360? Nei desverre, jeg har ikke hørt at det går enda. det er det som er problemet:P så å si tidenes bil spill ex. til xbox 360. det som skal ha mest kjøreglede å så finnes det ikke ratt å pedaler med clutch Det finnes ratt med pedaler og clutch til xbox 360. Fanatac har 2 porsche ratt som fungerer på xbox 360. Eneste problemet er at de koster et par tusen kroner. link? http://www.fanatec.de/html/index.php?id=2302 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Turn 10 har klokketro på neste kapittel i bilserien sin. Les hele saken Det heter vel klokkeRtro? Gleder meg - skaffet meg akkurat kinect, men blir vel nødt til å få fram rattet igjen... Kjerringa får kjøre the kinect-way Lenke til kommentar
PaTrond_InnleggNO Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Bildet av Ford GT fra siden har to store bom: Rattet står totalt feil, og bakgrunnen er 2D. Jeg tviler litt på at dette slår Gran Turismo: - Xbox360 er noe svakere enn PS3. - Bakgrunn blir fort 2D. - Skyggene blir kanskje bedre enn GT5, som har hakkete, men lyset ser bommer litt på fargetemperatur i FMS3. - Dette har ikke med grafikk å gjøre, men GT5 ligger langt foran på fysikk og realisme. Crysis 2 blir nok årets peneste spill - når DX11 patchen kommer. Eventuelt blir et spill med Unreals nye spillmotor penere. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Turn 10 har klokketro på neste kapittel i bilserien sin. Les hele saken Det heter vel klokkeRtro? Ein kan bruke både klokketro, og klokkertro. Klokketro er derimot den vanlegaste måten å bruke ordet på. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Showrom grafikk er veldig lite interessant, det er hvordan ting ser ut mens man spiller jeg ønsker å vite noe om. Jeg har både GT5 og FM3 og koser meg med begge. Gleder meg stort til FM4 og det blir da kanskje kjøp av Fanatec GT2 ratt + clubsport pedaler (har nå G25) slik at jeg får et sett som fungerer på alle mine 3 plattformer. Riktignok får man nå kjøpt en konverter boks for 360 og G25/27 men det blir ikke like bra da den emulerer en håndkontroller. Endret 31. mars 2011 av Kendu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå