mcgroven Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Er den altoppslukende Kraften like sterk i brilleløs 3D, mon tro? Les hele saken Lenke til kommentar
Oberlai Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Det var jo litt synd at Lego Star Wars + 3DS ble en skuffelse, kan nesten ikke tro at det skulle være mulig! Da holder jeg meg til den originale planen - kjøpe til PC Endret 24. mars 2011 av Dash Fiss Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 "Brilleløs 3D" har vi jo hatt i flere år. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Så er det vel heller ingen som har sagt at dette er nytt? Lar dette passere, har aldri hatt noen stor interesse for Star Wars. LEGO-spill er jeg derimot veldig glad i, og ser frem til LEGO Pirates of the Caribbean. Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 F**N! Og jeg som hadde bestemt meg for dette som ett av mine lanseringsspill. nå må jeg gå i tenkeboksen igjen og det bare EN time før kjøp... pokker ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå