mcgroven Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 THQ har kommet frem til et slippvindu for sitt tunge actionspill. Les hele saken Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 gleder meg over denne nyheten. dette er ett spill jeg har fulgt med på siden deres sniktitt Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 På den "daten" deres med Relic, spør om det kommer et nytt Company of Heroes.. Lenke til kommentar
Opptatt_InnleggNO Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Epic game. Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Blir visst tettpakket i august. Gleder meg 8D Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Men Orkene har jo så små tenner? :< Gleder meg til spillet, selv om det blir på "feil" side for min del så er vel det en byrde jeg får leve med. Syns alle disse warhammer spillene er ganske artige, likte til og med ultramarine filmen som kom for litt siden. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 WH40K er en fantastisk lisens i riktige hender. Med bøttevis av spill som handler om pansrede, gorillaformede soldatmenn i rommet, skulle man tro noen hadde satset på SPESS MEHREENS-action før. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Kan bli bra, venter forsatt på Warhammer 40k MMO jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå