LarZen Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Synes det har bare blitt mindre og mindre liv her på forumet, er det jeg som innbiller meg dette eller er aktiviteten blitt vesentlig mindre? Endret 23. mars 2011 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg er enig. Føler det har blitt mindre og mindre aktivitet her etter vi fikk beskjeden om at innlegg.no skal legges ned og vi skal over til diskusjon.no. Tror det er mange som allerede har flyttet over, siden de likevel må. Jeg for min del holder meg her helt til siste slutt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jepp, jeg har ingen statestikk å vise til, men er rimelig sikker på at den har falt betraktelig, og det etter all praten om overflytting. Synd ikke fler velger å holde liv i dette forumet som, liten aktivitet til tross, er helt klart det beste spillforumet i Norge (i mine øyne). Er med nouse4aname, jeg blir værende til jeg nektes å logge inn. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Ser ut til at ledelsen satser på en attrition-strategi slik at de slipper å måtte argumentere noe særlig når de stenger innlegg.no og henviser oss til diskusjon.no. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Jeg er en av de som har flyttet over til diskusjon.no. Forumet der borte er ikke like godt som innlegg.no var i 09/10, men det er i det minste langt mer aktivt enn nåtidens innlegg.no. Da sammenslåingen ble annonsert i oktober i fjor fikk jeg et inntrykk av at den ville skje innen rimelig kort tid. Nå har det gått ca. 5 måneder. Jeg hadde sikkert blitt her noen måneder til om jeg visste at det ville ta såpass lang tid. Endret 24. mars 2011 av Leflus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg