Fenazon Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Har nettopp skaffet meg Homefront på pc. Lurer på om det er noen andre som har prob med spillet ? Jeg kan ikke løpe å figuren beveger seg bakover hvis jeg prøver å stå stille. Noen som vet hva dette kan komme av ? Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Du har vel ikke en gamepad koblet til PC'en vel? Lenke til kommentar
Fenazon Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 Du har vel ikke en gamepad koblet til PC'en vel? Har Logitech G 19 tastatur. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Den burde ikke være problemte, da jeg har det selv og har spilt igjennom Homefront allerede. Lenke til kommentar
Fenazon Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 fryktelig slitsomt å spille sånn Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Høres merkelig ut. Jeg ville prøvd å laste ned siste skjermkortdriver, samt å reinstallere spillet. Lenke til kommentar
Sniperwolf Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Fler som har hatt dette problemet. Sjekk her! Pass på at du ikke har flere tastatur/spillkontroll tilkoblet samtidig. Lenke til kommentar
Fenazon Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 fant ut av det. Inn på options,så controller, så på joystick å huke av/på gamepad. Da funket det som fot i hose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå