mcgroven Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Nå er det endelig klart når det tredje spillet i skrekkserien kommer ut. Les hele saken Lenke til kommentar
lolibox Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 "Skrekkspill" yeah right.. Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 1'ern hadde sine stunder hvor jeg ble skremt. 2'ern var ett bra action spill, med mindre skrekk. Håper 3'ern får en god blanding av begge. Ser også frem til Co-op! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hehe, kan bli gøy som Co-op spill, skrekk spill er det jo ikke lenger da, iallefall ikke slik de har fremstilt det til nå Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Man kan kalle denne serien hva man vil, men skrekk er ikke det jeg ville kallet den.. Om du vil bli skremt så kikk heller retning Amnesia og Penumbra. personlig så har jeg ikke spilt Penumbra, men siden serien er utviklet at samme folka som laga Amnesia så kan jeg bare to at det er godt gjennomført og ordentlig skummelt. Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Som Stormwolf sier; vil du virkelig spille ett skummelt spill så spill de titlene. Penumbra var veldig bra, Amnesia: The Dark Descent var absolutt fantastisk. Lenke til kommentar
straumoy_InnleggNO Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Første gang jeg spilte det aller første FEAR var jeg ikke akkurat høy i hatten. 2'ern hadde sine øyeblikk, men i det store og det hele var det ikke rare greiene. Nr 3 ser ikke veldig lovende ut, basert på det jeg har sett av trailers o.l. Tror jeg står over og heller fullfører Siren - Blood Curse Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hva er vitsen med så meningsløst store "screenshots" ? Eller er det bare i min Opera de er abnormalt store? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå