Odesseiron Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Nå må du lete etter noe annet å lukte på. Les hele saken Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Flott tiltak! Hvem bryr seg om de teite manualene uansett! Mine ble brukt til lesing på dass hvis jeg ikke hadde noe annet interessant. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Mulig, men lesing på dass er svært undervurdert. Synd smartelefoner har ødelagt gleden med aviser og blader mens man sitter på porselen! Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Åh, mindre kostnader, billigere spill for oss....uhmm vent. Lenke til kommentar
JTBringe Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Åh, mindre kostnader, billigere spill for oss....uhmm vent. Dream on. Spill koster vel nesten det samme om du kjøper dem på nett eller i butikk uansett, så det at de kutter ut manualene kommer ikke til å påvirke prisene i butikk i det hele tatt. Det gjør ikke noe om manualer blir kuttet ut lenger heller, da det aldri står noe nyttig i dem uansett. Jeg husker den tiden da det ble lagt ved fyldige manualer med mye bakgrunnsinfo til spillet og sånt, og man kunne bruke lang tid bare på å lese gjennom manualen for å lære om historien til spillet. Nå om dagen er det så vidt du får et lite ark der det står hvordan du skyter fiendene. Endret 23. mars 2011 av JTBringe Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Synd smartelefoner har ødelagt gleden med aviser og blader mens man sitter på porselen! Tvert imot. Å spele Angry Birds når ein straffar dassen er heilt sjefs. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Dette er særs positivt. Lese manualer på dass er noe av det siste jeg ville beskjeftige meg med her i livet, men whatever floats your boat. Mer av slikt. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Eneste nyttige med manualer er å ha noe å kose seg med på toget på vei hjem etter å ha kjøpt et spill. Bedre å ha en ingame hjelp eller sekundært en pdf fil på dvd- Lenke til kommentar
Landis Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Dropp manualene, legg til mere innhold i selve spillene. Sounds good? Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Nå må du lete etter noe annet å lukte på. Får bare droppe å kjøpe spillene deres da. Det er ingenting som kan måle seg med lukta av et nyåpna spillcover. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Trenger vel ikke akkurat manualer i dagens EA spill da.. *kikker i sin Wizardry8 godmanual* Lenke til kommentar
Zappy1 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Synd smartelefoner har ødelagt gleden med aviser og blader mens man sitter på porselen! Tvert imot. Å spele Angry Birds når ein straffar dassen er heilt sjefs. Men duuh, du har ikke glede av å lese aviser og blader mens du spiller Andry Birds. Lenke til kommentar
thebutcher Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Husker den tiden da jeg kjøpte C&C Tiberian Sun , med ei gedigen eske og en manual på størrelse med en middels pocketbok. Det var tider... Håper ikke de andre utviklerne også kutter ut manualer og slikt i coveret. Syns det er ekstra stas med f.eks GTA når man får med et stort utbrettbart kart osv. Personlig setter jeg pris på manualer og det hender seg stadig at jeg kikker i manualen mens jeg spiller. Da først og fremst hvis det er et spill med litt mer komplekse kontroller. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 At man sparer miljøet er i og for seg sant, men jeg tror ikke et sekund på at de har miljøet i tankene når dette blir iverksatt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 De dropper manualene ja, men 101% sikkert at vi som forbrukere ikke nyte godt av det i form av lavere priser. Lenke til kommentar
Nether Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Som andre har nevnt så tror jeg ikke et sekund på at de gjør dette for å spare miljøet. Hvis de vil spare miljøet så får de droppe å lage spill. Tenk på hvor mye forurensing som blir skapt under produksjonen av alle disse PCene og konsollene, for ikke å snakke om avfallet som blir igjen hver gang vi går over til en ny generasjon konsoller eller maskinvare. Blir selvsagt produsert en god del forurensing under produksjon av papir, men har sett mange utgivere snakke om hvordan de vil redde trær. De eneste trærne som trengs å reddes er i regnskogen, og jeg tror ikke de har blitt mye brukt til papir. Her i Norge har vi så mye trær at det utgjør en trussel for andre typer økosystem. Så "redd trærne" argumentet er bare tull. Men uansett så går det denne veien siden alle vil spare penger. Bare synd at for oss forbrukere blir det bare dyrere og dyrere. Har ikke så mye imot å lese en pdf manual. Høres dog ut som om de ikke har tenkt til å legge til en pdf fil en gang og det er bare ren latskap. Endret 23. mars 2011 av Nether Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Dagens manualer er ikke akkurat kjempenyttige, så det er ikke akkurat noe stort tap. Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Blir selvsagt produsert en god del forurensing under produksjon av papir, men har sett mange utgivere snakke om hvordan de vil redde trær. De eneste trærne som trengs å reddes er i regnskogen, og jeg tror ikke de har blitt mye brukt til papir. Her i Norge har vi så mye trær at det utgjør en trussel for andre typer økosystem. Så "redd trærne" argumentet er bare tull. Trær vokser på trær med andre ord. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jaja, jeg lukter på coveret og CD'n jeg da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå