Joachim_F Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Vi loves et åpen verden-spill med elementer inspirert av Mirror's Edge. Les hele saken Lenke til kommentar
ZingFreelancer Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Høres ut som Fallout med ny navn...? Lenke til kommentar
Meatwrench Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Ingen flerspiller del? Excellent! Mer for oss singleplayer entusiaster :] Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 "frihet" er et tolkbart prinsip, det har jeg (endelig) lært meg. mange spill som skryter av det, nemlig... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Artikkelen glemmer å nevne den fantastiske oppbyggingen av historien - du spiller en forhenværende Air Marshal som slår seg opp med sine dusjørjeger-evner, på planeten til romvesnene som kidnappet ham (og halve Oklahoma eller noe) og livnærer seg av menneskeslushies. Tilsynelatende uten at av nevnte aliens på noe tidspunkt bryr seg om at han er der, eller at han tjener til livets opphold med å skyte på dem. Mens hans artsfrender betraktes som kveg. Avgjørelsen om å bytte ut Tommy med Bland McGeneric fra ørten andre spill er heller ikke noe jeg kan se for meg er en god idé. Da forsvinner vel også hele indianermythos-greiene, og plutselig er den eneste linken til Prey romvesnene som kidnapper deg i åpningssekvensen. Høres ut som Fallout med ny navn...? Ikke i det hele tatt, egentlig. Endret 21. mars 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Millha Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Kan huske at Prey var Eyecandy når det kom, men falt ikke i smak hos meg pga. korridor skyting. Men vis dette blir slik de hinter til, så kommer dette til å falle i smak. ^^ Håper bare det er PC utgaven som blir prioritert. Som Crysis2. ^^ Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Høres ut som Fallout med ny navn...? Jeg regner med att du mener ett annet spill siden jeg kan ikke se en eneste likhet annet enn att du kan kjøpe deg utstyr... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hva i all verden har dette med Prey å gjøre da? De kan jo like godt kalle dette GTA 5. For all del, dette kan sikkert bli et underholdende spill, men for meg er ikke dette Prey 2 lenger. "Abduction Avenger: Marshall Badass" er dette spillets nye navn. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Haha Villery Andeville, du har et godt poeng der gitt. Nå skal jeg ikke påstå at dette blir et dårlig spill før jeg eventuelt har prøvd det selv, men det høres ikke akkurat bra ut - eller særlig Prey ut. Og det er jo synd. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Gå hvor du vil og snakke med hvem du vil, Fallout på en fremmed planet altså. Får aldri nok av slike spill. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hvis du mener det der alvorlig, så har definisjonen av Fallout blitt noe utvannet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Dette høres ca like Prey ut som Red Faction Guerilla er Red Faction. Jeg ville helst sett at Prey holdt seg "korridorskyter". Men, jeg håper fortsatt Prey 2 blir bra, da jeg likte eneren veldig godt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Blir nok like likt Fallout 3/NV som Fallout 3/NV var likt Oblivion. Ta det for det det er verdt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hvorfor kalle det Prey 2? Det har jo ingenting til felles med Prey. Skal uansett ikke se bort ifra at det blir et bra spill, liker godt åpen-verden-spill. Lenke til kommentar
dpolsrod Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Killian skal være like fleksibel som Mirror's Edge-hovedperson Faith, og vi loves mange akrobatiske muligheter for å gjøre det lettere å komme seg rundt i spillets verden. Det skrytes også av parkour-aktige jaktsekvenser. Der har jeg bare en ting å si: Endret 23. mars 2011 av dpolsrod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå