Odesseiron Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Det dystre actionrollespillet utsettes med en drøy måned. Les hele saken Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Det skulle egentlig slippes 31. april, men er nå forskjøvet til 28. april. Aner noe feil her, skulle vært mars for den første der eller? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Det stemmer. Takk for tips! Lenke til kommentar
Zalo_InnleggNO Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg er med i betaen, og det er mye som gjenstår før spillet kan slippes. Klassene er veldig ubalanserte og man kan lage figurene ganske obskøne med litt fantasi og de korrekte oppgraderingene. Ref penismonstrene som dukket opp da Spore Creature Creator ble lansert. Utover det er spillet latterlig tungdrevet, men ser imponerende ut. Masse snasen grafikk og eksplosjoner, veldig bra rendering engine og god flyt generelt. Klippet fra minimumskrav til maskin: Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Utsettelser pga tilbakemeldinger fra beta er vel strengt talt den beste form for utsettelser, så kan vel ikke klage på det. Ellers irriterte Spore meg tilstrekkelig til at dette må jeg nok tenke minst 2-3 ganger på før jeg tar i overhode. Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Oh Spore.. hadde såå mye potensial.. så dumt at EA produserte det, og at det ble helt "Simsa" ( Legge på tillegspakker +++ ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå