TE_Andersen Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Vi var på konferanse og møtte mannen bak Age of Conan-musikken. Les hele saken Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Spennende artikkel! Har begynt å like spillmusikk utenfor spill veldig godt selv, noe jeg ikke gjorde for bare ett års tid siden. Er et par småfeil på side 2, Final Fantasy XVII kom ikke ut i 1997 (det har ikke en gang kommet i 2011 ), og det er Dead Space i to ord. Lenke til kommentar
Stigtrix_InnleggNO Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Et spill blir selvfølgelig mye bedre med god musikk som passer. Jeg får aldri nok av Jeremy Soules musikk i Guild Wars <3 Bare se hvor mye dårligere helhetsinntrykket av Teenage Mutant Ninja Turtes: Turtles in Time Re-shelled var i forhold til originalen. Musikken var så platt at jeg fikk lyst til å legge kontrollen fra meg med en gang. Arkadespillet, Super Nintendo- og SEGA Genesis/Megadrive-versjonene er kjent for den fantastiske musikken og det upåklagelige gameplayet. Når gameplayet i nyversjonen viste seg å være slappt, ble helhetsinntrykket horribelt akkompagnert av lame-O-rama-musikken. True story! Endret 20. mars 2011 av Stigtrix Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Q2evIg-aYw8 Klarer ikke å slutte å høre på den der. Fantastisk låt, fra et fantastisk spill B) Edit: Spesielt delen som begynner på 4:00 Endret 20. mars 2011 av Patrick1991 Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Age Of Conan har spilleindustriens beste musikk , det er velkjent Det er bare å nyte. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Synes forsåvidt noen av de nye komposisjonene i WoW også er gode, men AoC var og er et av spillene som best klarer å kombinere musikken med det visuelle for å skape inntrykk som sitter. Har faktisk soundtracket til AoC på CD, eneste spillsoundtrack som innehar den æren Var verdt den femtilappen det kostet. Jeg glemte det jeg egentlig skulle si; at i MMO-sammenheng spiller man såpass mye at man blir litt lei av musikken til slutt, uansett hvor god den er. Det tok lengre tid i AoC enn ellers, men til slutt ble jeg nødt til å skru den av og ha en mediespiller i bakgrunnen (dette var pre-Spotify). Endret 20. mars 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå