Odesseiron Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Mannen bak vil bevise at de lagde en helt ny sjanger. Les hele saken Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hvis jeg har forstått riktig var det en liten konflikt mellom Quantic og Sony. Betyr det at deres neste spill vil få en annen utgiver og at spillet muligvis dukker opp på flere spillplattformer? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Likte Heavy Rain, men i denne sjangeren er historien kanskje i overkant viktig i forhold til det faktum at dette er spill og ikke film. Uansett viktig med spill som gjør det stort uten å være et fps eller rpg. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Vi har vel hatt slike spill siden Night Trap og Plumbers Don't Wear Ties på tidlig nittitallet, og de har vel holdt omtrent den kvaliteten hele veien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Heavy Rain var et spill jeg synes det var mer moro å se andre spille, enn å faktisk spille det selv. De har ikke nødvendigvis funnet opp en ny sjanger, de har forsøkt å imitere film, slik det ble gjort når CD-ROM ble standardmedie, men med moderne teknologi. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Heavy Rain er kun en videreføring av såkalte livs-simulatorer fra Japan. Klask på 3D og påstå at du har oppfunnet en ny sjanger. Hele spillet består av å ta noen valg og riste på en kontroll. Jeg er ikke overbevist. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Heavy Rain er et av dem beste spillene jeg har spilt på lang tid...er spendt på hva deres neste prosjekt blir. Lenke til kommentar
RRhoads_InnleggNO Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Veldig oppskrytt spill, hvis du spør meg. Spillet er genialt første gangen man spiller det, men andre gangen man spiller det, skjønner man fort at alle disse valgene kun er en illusjon. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Største problemet til Cage er at han trenger folk som kan skrive et plot med flere tråder som ikke vil motsi hverandre når plot tvistene kommer. Lite dårlig gjennomtenkt å lage et grensesprengende eventyr basert på en god historie, når historien har store hull. Lenke til kommentar
LiquidSun Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Heavy Rain er et seriøst bra spill. Glad det finnes utviklere som våger å lage noe nytt. Jeg venter spent på Quantics neste prosjekt. Lenke til kommentar
Lefthand Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Heavy Rain var et spill jeg synes det var mer moro å se andre spille, enn å faktisk spille det selv. De har ikke nødvendigvis funnet opp en ny sjanger, de har forsøkt å imitere film, slik det ble gjort når CD-ROM ble standardmedie, men med moderne teknologi. hvordan er dette spillet å imitere film, når det går ut på å gjøre egne valg og de valgene du gjør kan få store konsekvenser for hvordan spillet utarter seg ? at det har bra grafikk er vel det eneste som kan sammenlignes med noe film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå