Joachim_F Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Kosakkene angriper i det nyeste tilskuddet til Mount & Blade-serien. Les hele saken Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Elsker Mount & Blade-serien, derfor blir jeg garantert å kjøpe dette etter hvert, selv om skytevåpen ikke er noe nytt for oss som har prøvd noen av de mange modifikasjonene til spillene. Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Argh, hadde skrevet en post, men jeg fikk beskjed om at jeg ikke hadde lov til å poste her? Prøvde å poste direkte fra artikkelen.. Edit: funket på forumet da... Endret 18. mars 2011 av Phreak^ Lenke til kommentar
Big aim Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Grafikken har aldri vært poenget med M&B, men spillbarheten, noe den har levert til de grader, jeg har snart klokket 400 timer i serien... imidlertid er jeg skuffet over at de ikke forbedrer grafikken i noen grad overhodet. Hørte forøvrig at dette spillet er baset på det original M&B og ikke på Warband! Synd i grunn da det virker som mye av poleringen fra Warband blir tapt. Edit: Den nye flerspillermodusen virker høyst interessant da; det er multilpayer som blir mest spilt her Endret 19. mars 2011 av Big aim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå