Turbotec Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Tjallabais! Jeg jobber for et firma i Canada, Enzyme testing labs, som er paa utkikk etter universitetsstudenter som vil ha praksisplass i sommer. Praksisen er som oversetter/spraaktester av spill i deres kontor i Madrid. Men siden det er veldig faa spillrelevante studier i Norge har de problemer med aa rekruttere nok folk, og derfor foreslo jeg aa legge ut et par annonser paa gamerforum i Norge for aa se om jeg kunne finne noen interesserte. Stillingen er ubetalt, som internship oftest er, men for de som evt blir valgt ut vil vi betale flyreise tur retur Madrid, og skaffe gratis bolig for hele perioden. I tillegg vil vi selvfolgelig gi en attest som ser kul ut paa CVen, internasjonal arbeidserfaring ser jo bra ut. Praksisen bestaar av aa spraakteste nye dataspill. Du spiller dataspillet som vanlig, og leter etter stavefeil, etc. Du vil faa ekslusiv tilgang til spill og muligens konsoller som ikke er paa markedet enda, saa kravet til diskresjon er absolutt. Hvis dette hoeres kult ut saa kontakt meg! Og spre gjerne denne beskjeden til venner og bekjente! Praksisen vil vare fra 1 mnd. til 3 mnd, alt etter som hva du er interessert i. Du maa som sagt betale egen mat, osv, vi dekker kun flybillett og bolig. Ellers gjelds det som arbeid og fungerer ikke som praksisplass i forhold til skatteregler, etc. Men liker du tanken paa aa tilbringe en maaned i storbyen Madrid, med dekket flybillett og bolig* , og sjansen til aa tilbringe dagene med aa teste fete spill** saa er dette kanskje noe for deg! Kveldene kan du seff gjoere som du vi, stappe deg med tapas eller dra paa oksekamp som tilskuer eller okse-reddende demonstrant, alt etter hva du liker... *(Eget soverom, sannsynligvis i en leilighet delt med andre testere) ** (Hemmelig hva vi driver med naa, men ifjor testet vi f.eks Splinter Cell, Dead Rising 2, nye Assassins Creed, etc) *** Beklager mangelen paa norske bokstaver, jeg sitter paa en linuxmaskin og skjoenner ikke hvordan jeg skal endre keyboard settingsene. Jevla pingviner. PS: Jeg tror at dette er OK i folge retningslinjene, siden jeg bare forsoker aa faa dere til a slave gratis og ikke prover aa selge dere noe dritt, hvis det likevel blir feil saa beklager jeg.. Endret 17. mars 2011 av Turbotec Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hadde vært aktuelt om det hadde vært penger involvert. Kan lett tjene 50-60k på en sommerjobb. Lenke til kommentar
ErikCas Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Høres ganske fett ut, og hadde det ikke vært for at jeg desperat trenger penger i sommer, hadde jeg lett slått til! Sier ikke nei takk til noen måneder i Madrid Lenke til kommentar
Turbotec Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 Jau den intern-ordninga er egentlig ment for studenter som vil ha praksis i forhold til studier, saa det er ikke betalt.. Mer for spesielt interesserte! Men vi har faktisk en ett aars heltids stilling paa tilbud naa ogsa, for de som kunne tenke seg aa bo ett aar i Canada. Det er jo da loennet arbeid, betalt etter lokal standard riktig nok saa i forhold til Norge blir det lite men det er nok til aa holde meg med leilighet, bil, mat, og rikelig med helgepils saa det er ikke saa dumt det. Kul opplevelse ogsa, moete nye folk, kan ta helgeturer til New York, Boston, Niagara falls, etc etc. To uker all inclusive paa Cuba herfra koster ca 500 dollar, og det er andre boller en kanarioyene for aa si det sann:P Bare aa kontakte meg ang. heltidsjobben ogsaa. Det blir samme spraaktesten, kontraktunderskrivelse saa fort som mulig, og avreise om ca. 3 mnd, saa snart arbeidstillatelsen er godkjent. Du blir sannsynligivs aa bo med meg, dele en enebolig med 3 soverom , hage og svommebasseng. Jobben er jo en jobb, men fritida her er digg. 30 grader hele sommern og basseng i hagen, etc etc. Og saa ser det bra ut paa CVen. Lenke til kommentar
Torsdag Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Denne heltidsjobben hørtes mer interessent ut, men mulig å få litt mer info? typ; * Hvor i Canada? * Nettside til firmaet? * Litt mer info om "spraaktesten"? Jeg er straks ferdig med en bachelor i spilldesign, just fyi. Noe sånt hørtes ikke for dumt ut, sånn right off the bat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå