Joachim_F Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Det ser ut til at leiemorderen snart er tilbake på skjermene våre. Les hele saken Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Det ser ut til at leiemorderen snart er tilbake på skjermene våre. Les hele saken YES YES YES! Dette har jeg ventet på. Bra start på dagen! Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Gleder meg allerede! alle spillene er konge, håper bare de ikke gjør om noe på utsende hans og gir ham hår Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Det hadde vært så fantastisk om det kom et nytt Hitman. Jeg elsker den serien, og da spesielt det glimrende Blood Money. Spillene fokuserer sterkt på sniking og planlegging, fremfor ren action. De fleste spill som har kommet de siste årene har blitt mer og mer actionorienterte for å nå ut til et bredere publikum. Jeg krysser fingrene for at Hitman ikke går den veien også. Endret 17. mars 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Håper dette blir noe av! Lenke til kommentar
BzWarm Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 De fleste spill som har kommet de siste årene har blitt mer og mer actionorienterte for å nå ut til et bredere publikum. Jeg krysser fingrene for at Hitman ikke går den veien også. Støttes! Vil helst ikke noe "Splinter Cell: Conviction" overhaling her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå