TST Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Nok å gjøre i gigantfengselet. Se filmen nå Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Fantastisk trailer. Den er tilnærmet perfekt redigert, lyddesignet og musikken går hånd i hånd, den kommer med nok info til å gjøre meg lysten på mer og den hinter også til småting som enda ikke er presentert - og som kanskje aldri blir det. Det eneste jeg egentlig har å sette fingeren på er designet av Harley Quinn. Litt vel mye tøs og litt lite av sitt gode gamle jeg. Gleder meg som en liten unge! The Heavy – Short Change Hero er forøvrig låta i traileren. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Må si meg enig med deg der. Det er noe som ikke helt stemmer med vår gamle flamme. For mye "Avril Lavigne", som igjen fjerner det psykotiske inntrykket av henne. Synd. Blir fortsatt en bat-tastic høst! Lenke til kommentar
IceVamp Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ser fram til Mark Hamill som The Joker igjen. Helt fantastisk i første spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå