TST Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Andre episode i fristerene til storspillet. Se filmen nå Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 BlurFest 3. Heldigvis får man nok gått inn i en eller annen .ini-fil og endret på blur og bloom og alt sånt piss om det ikke blir mulig å deaktivere det i options. Ser uansett kult ut. Bortsett fra at ingen soldater håndterer våpenet slik når de kryper. Man vaier ikke rundt med pipa slik. Gleder meg. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Noen flere som legger merke til at de andre soldatene ikke har noe form for sikte plassert på våpnene sine? Ser ikke engang et primitivt hullsikte. Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Ser konge ut Men de burde kanskje roe ned "jord-som-fyker-i-været-effekten" når de løper på hustakene... Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Rart at sniperen klarer de skuddene fra den posisjonen, mange av objektene han skyter er 100% skjult fra hotellet. (Det at allies ikke har sikter er en confirmed bug ) Lenke til kommentar
Mr. Merry Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Worst. Sniper. Ever! Han prøvde sikkert å quickscope og whinet om hit-detection før han ragequitet pga danger close. Ps: vet at bruke cod begep ikke alltid faller i god jord hos BF-fans, men kunne ikke dy meg. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Oi, ser bra ut! =) Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Litt merkelig at hodene til soldatene stikker over den greia de gjemmer seg bak halve filmen Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Det ser jo helt latterlig bra ut :=) ÅÅ jeg gleder meg på lik linje som jeg gleder meg til Zelda (som alltid) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Worst. Sniper. Ever! Jeg kan love deg at du sannsynligvis ikke ville treffe mye med en nedslitt SVD eller AK47 med påteipet håndkikkert uten noen form for trening på forhånd. Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Worst. Sniper. Ever! Han prøvde sikkert å quickscope og whinet om hit-detection før han ragequitet pga danger close. Ps: vet at bruke cod begep ikke alltid faller i god jord hos BF-fans, men kunne ikke dy meg. hvordan VÅGER du å blande cod inn i battlefield? ps: kunne ikke dy meg, jeg heller. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Er litt skeptisk til krypinga. Ser ikke så veldig bra ut :l Spillet ellers gleder jeg meg som en unge til! Lenke til kommentar
yesus Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 er det noen andre som legger merke til at noen av skuddene starter en halv meter bak skulderen til soldatene?? (både i denne og forrige gameplay) håper det er noe de fikser på, med mindre det er sånn i virkeligheten... -.- Lenke til kommentar
maiN2k Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Worst. Sniper. Ever! Jeg kan love deg at du sannsynligvis ikke ville treffe mye med en nedslitt SVD eller AK47 med påteipet håndkikkert uten noen form for trening på forhånd. Han ene soldaten sier vell underveis: " dude, that's a fucking 50'. ", noe som vil si at snipern mest sannsynligvis brukte noe sånn som: http://en.wikipedia.org/wiki/Barrett_M82 Tror vis du har litt trening at du klarer å treffe med den på en avstand mellom 200 - 1000 meter(ja den kan treffe ved lengre avstand enn det også..) Endret 16. mars 2011 av maiN Lenke til kommentar
dask Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Spillet er enda i Alpha fasen folkens Blir ett must buy for meg iallefall... Rett etter ny pc Lenke til kommentar
IceVamp_InnleggNO Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Tror vis du har litt trening at du klarer å treffe med den på en avstand mellom 200 - 1000 meter(ja den kan treffe ved lengre avstand enn det også..) Skarpskytterne våre har i allefall ikke noen problemer på den avstanden med 12,7 ern. Men de har jo masse trening da. Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 12,7 og 50 kaliber er jo det samme. Håper de virkelig jobber på deignet til spillet, ettersom bc2 har helt elendige menyer synes jeg. Lenke til kommentar
Frode Løtvedt Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Ser veldig bra ut, noen feil her og der men dette blir spennende. Lurer på om det blir sånn at man kan låne vekk våpen uavhengig av kit, slik som han gjør med den basookaen!? Blir nok en verdig arvtaker til BF2 dette. Håper bare fly og heli også blir en forbedring! *** |DiaR| FrodeL70 Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Kan noen fortelle meg i detalj hva som er galt med krypinga? Ser flere av dere nevner det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå