TST Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hvem vil ha to billetter til Spektrum-showet og en spesialutgave av Forza 3? Les hele saken Lenke til kommentar
NicolaiF Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Wow. Denne kunne jeg virkelig tenkt meg! Har bursdag den 25. såe... Hint Hint Lenke til kommentar
Lactulose Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Dette er en premie jeg bare MÅ vinne! Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Regner med at man har lov til å ta med seg kamera? Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Mulig det er jeg som er blind, men kan ikke se om det er snakk om gull, sølv eller bronse billeter til showet. Det er vel strengt tatt første gangen de har et slikt show, så det ville vel ha vært første gangen de kommer til hvor som helst for å ha dette showet? Hilsen ihugga Top Gear fan Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 endelig en jeg kunne svar på uten å tenke meg om Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Denne vil jeg vinneeeeeee Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 åååh please please please please please Lenke til kommentar
Pakkemafia Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Stemmer at det er første gang de holder et spektakulært bilshow i Norge, men de har vært her før Lenke til kommentar
Jurge92 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hadde vært gøyt å vinne^^ Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Har faktisk fått dama til å like Top Gear, og så nordpolturen med henne i går kveld, så å overraske med 2 biletter til live show hadd jo bare vært utrolig gøy Tok meg friheten å sende inn på hennes vegne også, håper ikke det er noen regler mot det Lenke til kommentar
Stream Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Regner med at man har lov til å ta med seg kamera? Det står på billetten at fotografering og filming ikke er tillatt. Det er vel strengt tatt første gangen de har et slikt show, så det ville vel ha vært første gangen de kommer til hvor som helst for å ha dette showet? Hilsen ihugga Top Gear fan De har turnert rundt omkring med dette showet en stund allerede. Norge er vel "grand finale" tror jeg. Endret 16. mars 2011 av Stream Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Heh, vet at de har turnert rundt omkring i verden, men det var vel også første gangen de var der med showet sitt... Om man skriver det slik som i artikkelen her (ingen kritkk mot artikkelen forøvrig), kan man jo si at dette er første gangen Jeremy Clarckson er i Norge hver gang. Slik som da de var på Beitostølen, dette er første gang Jeremy Clarckson er i Norge for å kjøre snøplog... Eller første gang Jeremy Clarckson er i Norge for å lage eget OL program på Lillehammer... osv osv... Syntes bare det var litt rart skrevet Poenget kom vel bedre fram når Pakkemafia sa det Stemmer vel også at det er Grand Finale, Jeremy Clarckson har selv uttalt at dette siste showet skulle være en form for "Best of tour 2011". Så det er nok mye å se fram til her Fikk ikke svar på om det var gull, sølv eller bronse billetter da... Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 Fikk ikke svar på om det var gull, sølv eller bronse billetter da... Det er sølvbilletter vi gir bort :-) Lenke til kommentar
PaTrond_InnleggNO Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hadde vært den flotte bursdagsgaven jeg aldri fikk/ billettene jeg prøvde å få tak i kl. 09:00 en viss novemberdag. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå