Joachim_F Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jordskjelvkatastrofen i Japan har fått konsekvenser for MotorStorm: Apocalypse. Les hele saken Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg er stolt. Klarer ikke ordlegge meg annerledes enn som så. Lenke til kommentar
LiquidSun Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Føler med de som er rammet, en utrolig tragedie. Bra av Sony. Lenke til kommentar
ErikCas Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Kan si hva du vil om Sony, men det her er veldig bra gjort. Finnes fortsatt folk som bryr seg! Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 I ettertid kan de legge ved en modus der du skal komme deg så langt som mulig vekk fra et bestemt punkt før en atomreaktor smelter. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Synes dette er veldig bra gjort av Sony, det er bra de tar hensyn etter tragedien. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Dette spillet er helt konge! Er ikke noe spesielt glad i bilspill egentlig, men dette har virkelig grepet meg. Er så rått å kjøre mens du ser byen raser sammen.. Er også artig å kjøre lastebil, 4 hjuling og motorsykkel! ikke ofte jeg har spilt det i bilspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå