Joachim_F Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Oppfølgeren leverer utenomjordisk åpen verden-action. Les hele saken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg likte Prey veldig godt, så det er gode nyheter om Prey 2 er på vei. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 ^ What he said. Dette blir kos. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Prey var kult, men dette er Bethesda tross alt, så før jeg får se gameplayvideoer forholder jeg meg svært, svært skeptisk... Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 er da ikke Bethesda som utvikler det Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Bethesda utvikler rollespill selv (FO3, Elder Scrolls), men moderselskapet har de siste årene kjøpt opp en del selskaper som utgir andre typer spill, særlig skytespill, så Prey2 er en naturlig utgivelse for dem, uten grunn til bekymring. Det er jo de som gir ut, og eier utviklerne av Brink, Rage og Quake (!) også. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Joakim: Bethesda er oppdragsgiver og bestemmer kvalitet og retning. TheNiceOne: Det bekrefter bare min skepsis. Jeg har vokst ifra hjernedøde skytespill og vil ha noe mer nå. Noe modent oppå gameplayet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Litt "meh" til dette. Prey var jo kult nok, men det skal en del til for å hevde seg in this day and age. Enkle portal-funksjoner og en snedig måte å ikke dø på holder sannsynligvis ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå