MrNielsen Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Her er noen av fargene på dekselet man kan kjøpe separat. http://www.dell.com/us/en/dhs/products/mod...600m.htm#tabtop Er det noen som ikke har bestilt et slik kover, er det noen "standar" kover? eller leveres da maskinen uten noen? For da kan jeg forstå barbara testen at de syns "kassa" rundt skjermen var myk. Blir jo dobelt med det kovere på, og da beskytes jo skjermen mye bedre. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Ja det er et knall tilbud, men jeg ville absolut gått for sxga+ skjermen, den er vert de små 600kr du må legge til. har sett på denne oppløsningen, men det er smaksak, og jeg er vant til standard 1024Xxxx, skriver og leser mye og liker stor skrift. (dessuten, utfra det jeg har fått med meg er oppløsningen "fixed" på lcd, slik at det er bare en oppløsning som gir optimalt bilde, i motsetning til crt) forresten så kryssa jeg av på "JA" under om jeg skal bruke maskinen til produksjon av masseødeleggelsesvåpen. Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Ja det er et knall tilbud, men jeg ville absolut gått for sxga+ skjermen, den er vert de små 600kr du må legge til. har sett på denne oppløsningen, men det er smaksak, og jeg er vant til standard 1024Xxxx, skriver og leser mye og liker stor skrift. (dessuten, utfra det jeg har fått med meg er oppløsningen "fixed" på lcd, slik at det er bare en oppløsning som gir optimalt bilde, i motsetning til crt) forresten så kryssa jeg av på "JA" under om jeg skal bruke maskinen til produksjon av masseødeleggelsesvåpen. Størelsen er fiks uansett, har prøvd flere. Også forskjelige i spill, alle er som de skal ferdig tilpasset max brede og høyde. Det er jo det som er fordelen med sxga+ skjermen, man kan jo velge flere oppløsninger, men max er 1400x1050. Nå er jeg vant til 1600x1200 på 21" her hjemme, så jeg er vant til liten skrift, og liker og kunne ha stor desktop ved hjemmeside laging og bildebehandling. "forresten så kryssa jeg av på "JA" under om jeg skal bruke maskinen til produksjon av masseødeleggelsesvåpen." Så du regner med og få CIA på døre snart du da? Edit: Testet alle nå, disse er tilgjengelig og passer skjermen: 800x600, 1024x768, 1280x1024, 1400x1050. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Så du regner med og få CIA på døre snart du da? . nei, jeg spøkte. krysset av på nei, men amerikanske myndigheter er rett og slett ondskapen selv. ( i tillegg til hjernedøden og fanatismen) Lenke til kommentar
Hmm.. Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Slik jeg har forstått det, vil ikke bildet bli litt uskartp ved oplløsninger under standardoppløsningen til LCD-skjermen? Noen produsenter sier også at du kan ødelegge skjermen ved andre oppløsninger. Dette kan da gå ut over garantien? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 http://www.barbara.no/guider/skjerm/index.html Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Tror dette er veldig smak og behag, jeg tok en tur til elkjøp og tittet på flere typer skjermer der, og falt for sxga+ 1400x1050. Det er vel det som er litt dumt med Dell, man har ingen mulighet til og se den før man har kjøpt den. Men jeg angrer ikke på sxga+. Jeg har testet alle instilingene den har, og kan ikke se noe blir uklart eller noe. Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Det er vel det som er litt dumt med Dell, man har ingen mulighet til og se den før man har kjøpt den. Men jeg angrer ikke på sxga+. Er det ikke det vi har Elkjip til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå