mcgroven Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Skyting i 2D har aldri vært mer innbydende. Les hele saken Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Helt objektivt synes jeg det er litt feil å si at Shadow Complex er den mest imponerende XBLA-tittelen... men helt subjektivt er det i hvert fall det beste! Synd at Chair ikke kommer ut med litt mer info. Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 *GLEDIFIKASJON* @Khogn: Er enig der, men det er EN av de mest imponerende XBLA titlene. Grafikkmessig går nok den tittelen til coop Tomb Raider spillet. Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Fantastisk nyhet, har ventet på denne kunngjøringen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Da er det bare å glede seg. Shadow Complex var helt fantastisk, og faktisk et av de beste spillene jeg har spilt på X360. Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 @Nailer Såvidt jeg husker var det på tidspunktet anmeldelsen ble skrevet (er der sitatet er fra) ingen andre xbla titler som var i nærhet av shadow complex når det gjaldt grafikken. De kom i etterkant. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Likte dette spillet meget godt selv, ser frem til mer! Shadow Complex var for min del med på å gi meg mer interesse for 2D. Eller 2,5D som noen kaller det, i og med at du kan skyte innover i brettet. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Do want! Shadow Complex er mitt favorittspill til XBLA. Etter uttalelsene til Chair å dømme høres det ut som om SC2 fortsatt er i planleggingstadiet, men jeg har ikke noe imot å vente et år eller to. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. I mellomtiden kan vi glede oss til Insanely Twisted Shadow Planet, et annet spill som har tatt inspirasjon fra Metroid-serien: http://www.youtube.com/watch?v=1f-ul5QV3S0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå