Joachim_F Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Vi tar tidsmaskinen til syttitallet, hvor Death Race satte sinnene i kok i USA. Les hele saken Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 haha. Må få sett DEATH RACE 2000 Digger harry filmer fra 70 tallet. Lenke til kommentar
Azper Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Også Fox News da, som gjerne godtar hva som helst sålenge det er profitt-motiver bak det, vil sensurere støtende spill. Eller vil de? Jeg fikk ikke noe konstruktivt ut av den artikkelen, bare "UÆÆÆÆÆÆÆ! DRITFARLIG SPILL!!" Digga bulletstorm, feteste fps jeg har spillt på lenge Lenke til kommentar
sacrife_InnleggNO Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 – Vi mislikte spillet sterkt. Vi hadde en intern regel om at vi ikke skulle tillate vold mot mennesker. Du kunne sprenge en stridsvogn eller en flygende tallerken, men du fikk ikke sprenge folk. Vi synes ikke det var bra, og fulgte den regelen så lenge jeg var sjef. Og hva styres stridsvogner og evt ufo-er av? Bananer i pyjamas? Er moralen at det du ikke ser har du ikke vondt av? Lenke til kommentar
Cyclops24 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Må ikke glemme at Death Rally nå kan lastes ned gratis fra Remedy http://www.remedygames.com/games/deathrally (se på høyresia) Også oppdatert til å fungere i nyere OS. Inspirert av Death Race. Lenke til kommentar
iRavi Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 En lang, informativ og ufattelig godt skrevet artikkel! Jeg elsker variasjonen dere gir oss gjennom artiklene deres! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå