Snurreleif Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Zelda og/eller Peach, da de ville vært borte så og si hele tiden. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Lara Croft virker jo som et risikabelt valg, da huset hennes stadig blir angrepet... AtW Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 som den grisen jeg er, kan jeg ikke si noen andre enn Isabela fra Dragon Age spillene spørsmål til neste uke: du skal erobre verden og har nok "henchmen", men trenger noen til å lede dem. hvem er din høyre hånd? En liten heads up; hun kommer mest sannsynelig kommer til å voldta deg, for å så rundstjele deg etterpå... Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 som den grisen jeg er, kan jeg ikke si noen andre enn Isabela fra Dragon Age spillene spørsmål til neste uke: du skal erobre verden og har nok "henchmen", men trenger noen til å lede dem. hvem er din høyre hånd? En liten heads up; hun kommer mest sannsynelig kommer til å voldta deg, for å så rundstjele deg etterpå... du sier det som om det er en dårlig ting Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Tror det måtte ha vært Maxwell fra Scribblenauts. Tenk så kjekt det hadde vært å få ham til å tegne frem ting man trengte! Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hvis du kunne velge en sjef, hvem ville du jobbet for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå