HelloKjersti Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Spillverdenen har mange helter – disse vil vi ha i nærheten. Les hele saken Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Mats Lindh har et veldig godt poeng i det han sier, men helvete heller - noen sjanser må man ta. Jeg går for Gordon Freeman. Han er aldri hjemme uansett, og om han er det sier han ingen ting. Og med han til stede kan det hende Alyx Vance også dukker opp (som det ikke er noen hemmelighet at er min lille digitale fantasi), og da skal det ikke gå lang tid før jeg må klippe plenen eller måke snø. Nå kunne jeg selvfølgelig valgt Alyx Vance, men da ville jeg blitt bura inne for spionering - og bak fengselets låste dører er det ingen Vance å skue. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Den hånda som er spilleren i Black & White.... Veldig greit om du trenger å flytte en stor stein eller daske litt vett inn i skallen på ditt store kjælemonster (Nei, ikke kona). Hvilket kjøretøy ville dere helst hatt i garasjen? Alt som kan frakte deg fra A til B er lov. Personlig ville jeg nok gått for en Delorian med en Flux-kondensator. /edit: Takk til MiSP, englisk-biten av hjernen min var åpenbart feilkoblet i gjerningsøyeblikket (Beholder X'en fordi X makes it look cool.) Endret 12. mars 2011 av Phydeos Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg tror min favorittnabo måtte bli demoninnen Fall-From-Grace fra Planescape: Torment. Kult ord. Demoninne Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Haha. Lo godt når jeg leste Marius Kjørmo sin bit. Jeg koste meg storveis med Witcher 1, og jeg skulle gjerne vært på grillfest med Geralt (gleder meg forøvrig som en unge til Witcher 2, men hvem gjør ikke det). Det sagt er jeg enig i at Gordon Freeman også hadde vært et godt valg. Grillfest hos Gordon, med obligatorisk fylla-herjing med gravity gun utpå kveldingen, er alltid en slager. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Personlig ville jeg nok gått for en Delorian med en Flux-kapasitator. Fluks-kondensator Jeg vil ha en nabo jeg kan henge med for å ha det gøy. Og hvem er da bedre enn Sam & Max? To spørsmål med litt sammenheng: 1. Hvilken spillfigur/-erkefiende hater dere mest? 2. Hvilket våpen / generell metode, fra et hvilket som helst spillunivers, ville dere helst brukt for å utslette denne figuren? Endret 12. mars 2011 av MiSP Lenke til kommentar
JoeyJumpy Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hvilken spill fiende irriterer dere mest? Hos meg må være den jævla creeperen i minecraft Lenke til kommentar
straumoy_InnleggNO Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Cole MacGrath fra InFamous - Hero utgaven. Må være veldig greit å ha en nabo som kan stille opp hvis strømregninga blir for høy. Bare gli litt frem og tilbake over noen kraftledninger, og hold denne skjøteledningen og ta-dah! Gratis strøm! Lenke til kommentar
knutae Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 The Yes Man fra Fallout: New Vegas. Kan være greit med en AI-nabo som alltid er positiv og gjør det den blir bedt om. Og som hjelper med å ta over byen om det skulle bli aktuelt (en vet jo aldri). Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Det må jo bli Deekin Scalesinger fra NWN: Shadows of Undrentide og Hordes of the Underdark. Kan varte opp med spennende historier, og er generelt en artig skrue. Endret 12. mars 2011 av Zlatzman Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Enkelt. Om jeg hadde to naboer så måtte det bli Cate Archer og JC Denton. Lenke til kommentar
Nurw Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Sha'ira, the asari consort fra Mass Effect. når man er nabo trenger man vel ikke å være på venteliste en gang (håper eg) Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Cortana. Alt du trenger å vite rett over gangen. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Woho, mitt spørsmål Når jeg først spurte spørsmålet sa jeg Solid Snake, og jeg holder meg til det svaret! Lenke til kommentar
h_var Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Cooking Mama for åpenbare grunner. På andreplass blir det mario og luigi siden man aldri kan få nok håndverkerkompiser. Lenke til kommentar
Skilz Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Link. Gjør ikke mye utav seg, men har du et problem så fikser han det med en gang uten å klage (faktisk uten å si noe som helst.) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg ville nok gått for Duke Nukem. Bare se for dere de ufattelig kule festene den mannen ville holdt. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Først tenkte jeg at det hadde vært greit med medic fra Battlefield 2(142), ettersom han kan redde deg fra enhver skade såfremt han når deg iløpet av en rundt 15 sekunder. Men så kom jeg fram til hvem jeg egentlig ville hatt som nabo - en karakter fra The Sims 2. Ikke bare kan du komme innom når på døgnet det måtte passe deg, ta fritt for deg av det du måtte finne, samt muligheten til å bli sammen med vedkommende bare dere prater lenge nok med hverandre, men i tillegg er det også stor sannsynlighet for at det befinner seg en ungdomskildedispenser et eller annet sted i huset du kan bruke som det passer deg. Hva mer kan man ønske seg? For øvrig må jeg også gi min støtte til spørsmålet til Phydeos. Jeg vil virkelig vite hva slags fartøyer dere liker best. Endret 12. mars 2011 av Materie Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) som den grisen jeg er, kan jeg ikke si noen andre enn Isabela fra Dragon Age spillene spørsmål til neste uke: du skal erobre verden og har nok "henchmen", men trenger noen til å lede dem. hvem er din høyre hånd? Endret 13. mars 2011 av Savvi McWin Lenke til kommentar
joknhp Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Som McWin sier, Isabela ein sikker vinner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå