Chubster Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Dragon Age 2 er nå nylig lansert og fra hva jeg kan se så eksisterer enda ikke noe særlig godt forum/forum tråd, så la oss samle litt god info her på denne siden. Jeg er veldig interressert i å høre hva slags char/skill komposisjoner du bruker, litt tanker om builden og generelt hva du måtte synest om spillet. Obs! Ingen spoilers takk! Lenke til kommentar
Chubster Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 90 som har vært inne og sett, 7 som har tatt seg tid til poll.. og ingen som har tatt seg bryderiet til å skrivet noe. Til å være forumet til gamer.no samt spilmagasinet så må jeg si at det er ganske sugent forum community. Er såååå sugen på å diskutere dragon age strats Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 grunnen til at ingen skriver noe her er fordi vi diskuterer i dragon age topicen fortsatt, den samme vi brukte for origins Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Begynte med normal, men byttet til hard rundt lvl 9-10. Er det noen større kamper som blir for vanskelige så går jeg tilbake til normal, har ingen glede i å bruke alt for mange forsøk på bekjempe noen, blir stort sett med 2-3 forsøk. Merker ikke store forskjeller på normal og hard, med unntak av boss kamper hvor forskjellen er større, men ikke noe drastisk. Ikke noe spesiell strategi, da det ikke har vært behov for noe spesielt, men går gjerne for å oppgradere skills og spells før jeg øker utvalget, men litt avhengig av hva som er tilgjengelig. Går stort sett for skade/crit og cc. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 90 som har vært inne og sett, 7 som har tatt seg tid til poll.. og ingen som har tatt seg bryderiet til å skrivet noe. Til å være forumet til gamer.no samt spilmagasinet så må jeg si at det er ganske sugent forum community. Er såååå sugen på å diskutere dragon age strats Kom over i den andre tråden Der det skjer. Lenke til kommentar
Chubster Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Begynte med normal, men byttet til hard rundt lvl 9-10. Er det noen større kamper som blir for vanskelige så går jeg tilbake til normal, har ingen glede i å bruke alt for mange forsøk på bekjempe noen, blir stort sett med 2-3 forsøk. Merker ikke store forskjeller på normal og hard, med unntak av boss kamper hvor forskjellen er større, men ikke noe drastisk. Ikke noe spesiell strategi, da det ikke har vært behov for noe spesielt, men går gjerne for å oppgradere skills og spells før jeg øker utvalget, men litt avhengig av hva som er tilgjengelig. Går stort sett for skade/crit og cc. Allrite så du går ikke mot noen målrettede komboer cross-class ? Tror det er der du får mer utbytte for å spille på hardere vannskelighetsgrad, en ser mer hva som funker bra eller ikke. Hvis en er litt hardcore og har prøvd mye spill fra før av så gir det en helt egen glede å kunne få det til når det er trangt om å få det til, men det blir noe en må se an personlig, ikke vits i bruke masse tid hvis en ikke har det til spill og dill. Strategien burde følge litt hva du har behov for for å komme deg gjennom spillet, vet ikke om det er no end-game plan på det men iallefall i andre skal en si store spill som Diablo f.eks så har det vært viktig å kartlegge hva en ønsker å sitte igjen med når en begynner nærme seg et parti hvor spillet begynner å bli adskillig hardere. Siden i dette spillet iallefall av det jeg har sett til nå så finnes det ingen mulighet for å farme xp eller penger(med mindre en jukser) så kan det være veldig viktig. Men dette blir nå dersom en skal spille fast gjennom noe mer en normal eller legger fra seg å kunne bytte når det begynner å bli røft. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Det jeg har merket til nå er at å slåss i åpne områder er sjeldent optimalt, bedre å løpe tilbake til en flaskehals og slåss der. Er nettopp ferdig med Following the Qun og fått ett besøk av Aveline. Frem til nå så har det gått best med Aveline, Merrill og Anders, hvor jeg selv er rogue. Foretrekker spells som stopper fienden, frost, paralyze, stun o.l. slik at Aveline og jeg kan denge løs supplert av litt aoe som f.eks. tempest. Som rogue har jeg gått for dual weapon + assassin primært, twin fangs og assassinate er hyggelige skills Har ikke merket noe spesielt til at det er noe behov for å endre på strategien, ser ut til å være litt one size fits all. Spørs om kampsystemet er dypt nok til at det er nødvendig. Lenke til kommentar
Purplehaze_InnleggNO Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Folk har spilt flere ganger nå, pollen sier lite om det Har spilt igjennom én gang som mage, og er i akt 3 som warrior nå. Leker 2h-tank/slakter, det funker ganske bra. Må vel teste litt som rogue og etterhvert, selv om det er en klasse jeg egentlig aldri har likt. Men man kan jo være ranged, så jaja.. Ang. taktikker fungerer de stort sett, men jeg har forandret på de fleste, i alle fall til magene. Vil gjerne ha masse aoe og fastfrysing av fiender ^^ Pluss kanskje en hex og noe debuffing på bosser. Flaskehalstrikset er noe av det bedre, der det går an. I rotete situasjoner funker det ofte best å sette folka på én plass (move) og få dem til å bli der (hold). Så lenge ranged folket får stå i fred gjør de ganske mye skade. Jeg har alltid med 2 mages. Og prøver å få begge to opp på maks fire/frost, så de får +25% damage. Prøver å finne utstyr med +dmg (hovedsaklig fire) også. Da klarer de faktisk å gjøre ganske kort prosess på ganske store grupper med folk, gitt at de får stå i fred. 2 * firestorm og 2 * fireball pluss en tempest og litt fastfrysing.. og en warrior med supertaunt og det talentet som gjør at man gjør mere skade og genererer mere threat jo flere fiender det er. Og gjerne en ranged rogue med det passive talentet hvor den gjør mere skade på folk som angriper andre (som i en perfekt verden skal være de fleste). OG spirit weapons, heriosm og en Mabari warhound. Jeg rocker Kirkwall B) (synd enchantments ikke har grafikk, slik som i DA:O.. brennende sverd ser faktisk kult ut) Lenke til kommentar
BigHurt Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Første gjennomspilling var jeg male mage, nå på andre gjennomspilling er jeg female 2h warrior. Spiller på casual for jeg orker ikke for mye taktikkeri, vil bare kose meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå