TST Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Heftige scener fra MMO-spillet til Bioware. Se filmen nå Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Dragon Age - Mass Effect MMO Dette virker stadig mer interessant. Lenke til kommentar
Opptatt_InnleggNO Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ett ord dekker dette spillet, Episk! Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Dette virker stadig mer interessant. Hehe, jeg er av motsatt oppfatning. Jo mer jeg ser jo mer føles det ut som "just another mmo". Men det skal definitivt prøves Lenke til kommentar
Selvin_InnleggNO Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Det blir fantastisk bra! Lenke til kommentar
Kinag_InnleggNO Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Har ikke hatt en slik følelse av et spill siden... mitt første MMO og det er noe jeg har savnet. Jeg gleder meg utrolig til å sitte med spillet i hendene, nå må det snart komme ut. Lenke til kommentar
Variable_InnleggNO Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Er vel halvveis i Dragon Age 2 nå, kan vel si at jeg er veldig skuffa, spillet har blitt nesten kun hack and slash, og du merker at mange elementer er fjernet. Rett og slett dummified. Ett av de beste spillene jeg har spilt er Star Wars Online Pre-CU. Nå vet jeg at ikke kan sammenlikne Star Wars Online og SWTOR. Men når Bioware forenkler / ødelegger spill som dem har gjort med Dragon Age 2, så ser det ikke bra ut for SWTOR. Jeg går ihvertfall lei fort av forenkla spill. Skremmende utvikling. Lenke til kommentar
Panzerloco_InnleggNO Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Blir det Secret World, eller dette som blir det store nye? Endret 12. mars 2011 av Panzerloco Lenke til kommentar
TheCrow_InnleggNO Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Har en sterk følelse av at dette blir en stor flopp. Jeg kan ikke helt begrunne hvorfor, men det jeg har lest og det jeg ser virker veldig som enda en generisk mmo. Lenke til kommentar
Nestea Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Er vel halvveis i Dragon Age 2 nå, kan vel si at jeg er veldig skuffa, spillet har blitt nesten kun hack and slash, og du merker at mange elementer er fjernet. Rett og slett dummified. Hvilken vanskelighetsgrad spiller du på?` Also, hvilken elementer er fjernet? Fikk ikke spilt så mye Dragon Age: Origins. Endret 12. mars 2011 av Nestea Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Er vel halvveis i Dragon Age 2 nå, kan vel si at jeg er veldig skuffa, spillet har blitt nesten kun hack and slash, og du merker at mange elementer er fjernet. Rett og slett dummified. Hva i all verden har det at du er halveis i DA2 med dette spillet å gjøre??? Trenger ikke spamme alle postene på HELE forumet med DA whining?!! Lenke til kommentar
Variable_InnleggNO Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hva i all verden har det at du er halveis i DA2 med dette spillet å gjøre??? Trenger ikke spamme alle postene på HELE forumet med DA whining?!! Gå å ta deg en bolle! Anyway Bioware er kjent for kvalitet, men følger de trenden nå, så går det til helvete med alt. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) HK-47! Response: Sweet Clarification: Gledet meg stort over å se han (eller samme type robot), med samme geniale talemåte Outburst: Gleder meg!! Endret 13. mars 2011 av Shicca Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Er vel halvveis i Dragon Age 2 nå, kan vel si at jeg er veldig skuffa, spillet har blitt nesten kun hack and slash, og du merker at mange elementer er fjernet. Rett og slett dummified. Ett av de beste spillene jeg har spilt er Star Wars Online Pre-CU. Nå vet jeg at ikke kan sammenlikne Star Wars Online og SWTOR. Men når Bioware forenkler / ødelegger spill som dem har gjort med Dragon Age 2, så ser det ikke bra ut for SWTOR. Jeg går ihvertfall lei fort av forenkla spill. Skremmende utvikling. Ja, dette gikk opp for meg også etter å bare gitt opp spillet etter 4-5timer spilling, og fikk samme tankene som deg angående SWTOR Og kan ikke si jeg ble så veldig imponert over den film snutten, lenge siden jeg har sett en spill trailer som så så "gammel" ut eller noe forventa mer, men som sakt, det er jo den nye alderen av "tilgjengelighet/dummified" så kvalitet er vel ikke i høysete lengre, så lenge flest mulig kjøper det. Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Artig hvordan folk begynner å pipe før de i det hele tatt har testet spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå