Odesseiron Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Forumsutring sperret enspillertittelen Dragon Age 2. Les hele saken Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Siden det kreves en EA konto for å spille, vil det ikke påvirke deg uansett hvor du kjøper spillet - også gjennom steam osv? Lenke til kommentar
n0s Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Alt for heftig sensur på forumer på internett i disse dager. Hva er vitsen med å la folk snakke sammen, om du kun skal tillate det du selv er enig i? Alt skal lissom være så mildt og ufarlig at det til slutt blir meningsløst. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Det kan se ut som om EA-versjonen har en unik installasjonssak som krever innlogging med en EA-konto. Jeg vet ikke dette for sikkert, så om noen har bedre innsikt må de gjerne fylle inn. Lenke til kommentar
tandeg Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hah, trodde det var permban. 3 dager burde han nok klare å overleve. Synes noen at det er så jævlig å ta en spill-pause i 3 dager har de nok egentlig bare godt av det. Alikevel, kan være enig i at det er litt strengt å bli utestengt fra noe annet enn selve forumet. Lenke til kommentar
fytech_InnleggNO Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 This man deserves a medal asap!! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Syns det er helt bakvendt at han ikke har mulighet til å spille sitt nyinkjøpte spill bare siden han skrev en heller frekk tråd. Greit, han blir banna fra forumet, men skal de ta fra ham muligheten til å spille et spill han har betalt 50€ for? Det er ikke rart at folk piratkopierer når man ser slikt som dette. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Litt Dagbladet følelse av overskriften " Utestengt fra spill etter EA-kritikk" , med tanke på hva som egentlig skjedde. Bare nevner det. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hvorfor skulle han ha interesse av å spille hvis han ikke synes noe om spillet? Hater at det er så standard å hate gode, populære konsollspill. Vel, det er som de sier, haters gonna hate. Lenke til kommentar
Amuse Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 sthusby, ikke noen plass står det at han ikke liker spillet, han slengte litt med leppa i en komentar mot bioware/EA. Les hele historien før du komentere Lenke til kommentar
mathiasa1 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 laste ned spillet ???? Profit Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hah, trodde det var permban. 3 dager burde han nok klare å overleve. Synes noen at det er så jævlig å ta en spill-pause i 3 dager har de nok egentlig bare godt av det. Alikevel, kan være enig i at det er litt strengt å bli utestengt fra noe annet enn selve forumet. Spill-pause? Han fikk jo ikke startet engang, det er jo ikke pause. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Han fortjente straff (står jo reglemagnet når man registeret seg), men å ikke la han spille er jo direkte selvmord, hva faen. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Er merkelig egentlig hele situasjonen. Bioware påstår det er et 4chan raid, siden spillet deres har 3.0-4.0 brukerscore på Metacritic. Derfor stenger de nesten vær eneste tråd som har negativ kritikk. Jeg tør ikke engang å poste der, for jeg er redd for brukeren min. Lenke til kommentar
BlackNisse Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 stenge han ute fra spille snakk om skyte seg selv i foten me straffe han då. di burde tåle litt kritikk. kan ikke huske sett noen bli heve ut eller noe når gjelder TDU 2 merklig. vell noen tåler mindre en andre Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Underlig. Virket jo som EA hadde lært av tidligere feil. De har jo seilt opp som tilnærmet OK i den senere tid. Activision og UBIsoft som har vært "de slemme" Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Litt Dagbladet følelse av overskriften " Utestengt fra spill etter EA-kritikk" , med tanke på hva som egentlig skjedde. Bare nevner det. På hvilken måte er tittelen misledende? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Underlig. Virket jo som EA hadde lært av tidligere feil. De har jo seilt opp som tilnærmet OK i den senere tid. Activision og UBIsoft som har vært "de slemme" Jeg presterte å bli bannet på livstid fra et forum fordi en eller annen fjott kalte meg en stalker. Moderatorene påsto de hadde bevis, men nektet å vise meg det eller godta at det kunne forfalskes selv om jeg lage en falsk quote fra moderatoren med diverse innrømmelser som awt han egentlig var Hitler, Stalin, Mengele og Kim Jong Il i en og samme person. De folkene vi ser i nyhetene er bare stand-ins. Er enig i at det er teit å bli bannet fra spillet, men er det ikke bare å cracke det? Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Klart faen han skal ha lov til å kritisere spill han bruker sine egne penger på. Er noe stokk galt med folk som mener at du har ikke lov å snakke om et spill om du ikke bare har positive ting å si om det. Om du ikke kan kritisere et spill så har ikke utvikleren anelse om hva som kan forbedres utover videre titler, men vi vet alle at dette er en skip som har dratt for lengst når det gjeller Bioware. De ser kritikk på forum og det må straffes for tenk om folk sjekker forumet før de kjøper spillet, de kan se negative ting og det kan de jo ikke ha noe av -_- EA har sikker sørget for at alle store reviewers gir snart maks karakter på spillet uansett, så jeg fatter ikke problemet. Å si at han har godt av ei spillepause uten å ha en anelse om personens situasjon er så tåpelig at jeg ikke har ord for det, hold idiotien for deg selv vær du snill. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Om han ble utestengt fra forumet for å whine litt, så fortjente han det nok. Dette skjer jo hver dag for alle store spillselskaper. Det er en hårfin linje mellom kritikk og usakligheter, og ikke alle klarer å holde seg på riktig side. Essensen her er jo at han mista retten til å spille, noe som vitner om at systemet med EA-konto ikke fungerer som det kanskje burde. Han fortjente en pause fra forumet, ikke en pause fra spillet. Endret 11. mars 2011 av KAS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå