Joachim_F Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Denne uken har vi blant annet fått Torchlight til Xbox 360. Les hele saken Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Bare synd at man fortsatt må vente til Torchlight 2 for å få co-op. Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Nice, elsket HoMM IV(likte godt 3en også), men det irriterte vettet av meg at det ikke fungerte på Windows Vista. Nå har jeg windows 7 og spillet fungerer, men jeg kjøper det allikevel på GOG. xD Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Noen som kan opplyse meg om hvordan Torchlight fungerer på konsoll? Aberet med PC-versjonen var kontrollen for min del. Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Noen som kan opplyse meg om hvordan Torchlight fungerer på konsoll? Aberet med PC-versjonen var kontrollen for min del. Har spilt det i noen timer, og jeg syns kontrollene fungerer overraskende bra =) Jeg er i utgangspunktet ikke fan av Diablo eller slike rollespill, men jeg kjøpte Torchlight etter å ha testa demoen i et par timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå