mcgroven Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Strategirollespillets spesialutgave gir nok fansen vann i munnen. Les hele saken Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ikke skriv "Might & Magic VI" i tittelen, dette spillet kom nemlig ut i 1998... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Søren og, her trodde jeg det gjaldt en remake av gode gamle Might and Magic VI! Et fantastisk spill forøvrig. Lenke til kommentar
JTBringe Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Hvorfor velger de å gå bort fra Heroes of Might and Magic og kalle det Might and Magic: Heroes VI? Betyr ikke det da at det har vært 5 foregående spill i Might and Magic: Heroes-serien? Lurer på om dette er Ubisoft sitt forsøk på å få folk til å glemme hvor dårlig de to siste HoMM-spillene var (i forhold til HoMM 3, that is).. Spillet blir ikke bedre med navnebytte på serien. Spillet ser ok ut, men jeg venter med å få forhåpninger til spillet er released og det har fått noen gode anmeldelser. For øvrig er det ingen spill i Heroes-serien som har klart å slå Heroes of Might and Magic III, og det kommer nok aldri til å skje heller. Endret 11. mars 2011 av JTBringe Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Må si det er en imponerende collectors edition. Er en av de mer innholdsrike jeg har sett. Litt usikker på hvordan de håndterer t-skjortene dåg. Er alle XL, eller står størrelse utenpå esken... Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hvorfor velger de å gå bort fra Heroes of Might and Magic og kalle det Might and Magic: Heroes VI? Betyr ikke det da at det har vært 5 foregående spill i Might and Magic: Heroes-serien? Lurer på om dette er Ubisoft sitt forsøk på å få folk til å glemme hvor dårlig de to siste HoMM-spillene var (i forhold til HoMM 3, that is).. Spillet blir ikke bedre med navnebytte på serien. Spillet ser ok ut, men jeg venter med å få forhåpninger til spillet er released og det har fått noen gode anmeldelser. For øvrig er det ingen spill i Heroes-serien som har klart å slå Heroes of Might and Magic III, og det kommer nok aldri til å skje heller. Ubisofts egne forklaring er at dette er et forsøk på å knytte sammen actiondelen av Might & Magic-konseptet deres (de har som kjent tolket spilluniverset på helt eget vis) med strategispilldelen (Heroes). Det er altså et Might & Magic-spill, men Heroes 6, om det gir noen mening. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Trodde denne saken skulle handle om at Naga nå er avslørt, men det gjorde den ikke... Hva handlet denne teksten egentlig om i det hele tatt?? Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det kan også nevnes at de som bestiller Collectors edition får tilgang til betaen som lanseres snart. De har allerede hatt en lukket beta en liten stund. På bestillingen av CE står det at lanseringsdato er Juni 2011 på Ubisoft sine egne sider. Men det kommer vel an på hvordan betaen går. Den har blitt utsatt fra mars 2011 til våren 2011, og nå kanskje bare i 2011. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg må si at jeg gleder meg litt til å se hvordan det blir. Og jeg vil også tilføye at jeg i motsetning til mange andre faktisk likte Heroes V bedre enn Heroes III, ikke bare grafikkmessig men også gameplay. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Gledar meg til dette! Synest framleis HoM&M III er den beste, men synest HoM&M 5 er eit veldig bra spel. Likar spesielt den nye skills og ability systemet til dei forskjellige Heroes i V, og valget mellom to forskjellige oppgraderingar i den siste exp. packen. Kanskje ikkje heilt balansert, men enda eit veldig bra spel. Lenke til kommentar
tazhel_InnleggNO Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Kødde du, det står jo i filmen ka den siste factionen hette, kanskje du burde se filmane du legge ut. Den siste factionen e Sanctuar, du kan se de på plakaten som følger med. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Som jeg har postet et annet sted, Sanctuary er allerede bekreftet som den siste fraksjonen. Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Fra M&M sin facebook side: Might&Magic Heroes VI will be out End of June 2011! On June 24 in the UK On June 22 in Germany On June 23 in Europe On June 21 in the US Så 3 måneder til spillet slippes. Ryktene sier at den åpne betaen trolig starter 4-6 uker før slippdato, så da er det ikke så alt for lenge til de som har forhåndsbestilt får lov til å teste spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå