Odesseiron Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Har du sett noen rive huden av et ansikt før? Det har jeg. Les hele saken Lenke til kommentar
straumoy_InnleggNO Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Gleder meg! Har ikke noe spesielt forhold til noen av orginalene, men akkurat denne varianten har jeg holdt øye med. Blir nok kjøp for min del Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 "Har du sett noen rive huden av et ansikt før? Det har jeg." Litt forstyrrende å si det, men jada, har det sett og mye mer i den japanske filmen "Vampire Girl vs Frankenstein Girl". Gleder meg til Mortal Kombat kommer, og har selvsagt forhåndsbestilt for lenge siden. Selv om det skulle ende opp som "brukbart" er det jo fortsatt Mortal Kombat. Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Wow, her var det jammen snakk om å bruke skjermbilder som åpenbart ikke er fra gameplay. Oppløsningen er jo ihvertfall 5 ganger vanlig HD-oppløsning. Det er som om utviklerne roper fra hustakene: "Spillet vårt kommer aldri til å se like bra ut som dette!". Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Håper vi får den herlige "test your might"-sangen fra tidligere i serien AtW Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Wow, her var det jammen snakk om å bruke skjermbilder som åpenbart ikke er fra gameplay. Oppløsningen er jo ihvertfall 5 ganger vanlig HD-oppløsning. Det er som om utviklerne roper fra hustakene: "Spillet vårt kommer aldri til å se like bra ut som dette!". Ganske nøyaktig 16 ganger vanlig FullHD :-) Vi får ofte tak i skjermbilder i ekstrem oppløsning (til bruk i print, etc). Det er imidlertid sjelden oppløsningen i seg selv som begrenser mulighetene ingame om dagen, så du kan nok anta at de er representative i utseende, selv om oppløsningen er høyere (oppløsningen er uansett såpass høy i utgangspunktet at det ikke skal være problematisk :-)) Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Wow, her var det jammen snakk om å bruke skjermbilder som åpenbart ikke er fra gameplay. Oppløsningen er jo ihvertfall 5 ganger vanlig HD-oppløsning. Det er som om utviklerne roper fra hustakene: "Spillet vårt kommer aldri til å se like bra ut som dette!". Ganske nøyaktig 16 ganger vanlig FullHD :-) Vi får ofte tak i skjermbilder i ekstrem oppløsning (til bruk i print, etc). Det er imidlertid sjelden oppløsningen i seg selv som begrenser mulighetene ingame om dagen, så du kan nok anta at de er representative i utseende, selv om oppløsningen er høyere (oppløsningen er uansett såpass høy i utgangspunktet at det ikke skal være problematisk :-)) Eneste problematiske er at det er vanvittig vanskelig å se disse bildene fult med 1920x1080 oppløsning. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Har ikke spilt denne serien siden MK2, så jeg skal kjøpe dette. Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Med mindre spillet får totalslakt i spillpressen skal jeg nok kjøpe det jeg og, om så bare for å minnes den tiden da jeg ydmyket alle vennene mine med fatality etter fatality i MK1 da jeg var yngre. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Ser jo ut som noe som må testes. Vil gjerne ha noe ala OMF, i hastighet etc. Nå må jeg jo også bare dra frem gode gamle OMF igjen. Skjer stort sett en gang i året pga. innpåslitne (mentalt) journalister som nevner det i en eller annen sammenheng. Den damen på bildet ser ikke ut som noe som skulle ha fått gitt meg en avsugning iaf. Endret 9. mars 2011 av MultiForce Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Mileena? Tja, hun var en klone av Kitana så vidt jeg husker, så jeg går heller for originalen. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Eneste som blir ankepunkt for min del er animasjonene. Spill som dette har virkelig behov for behaviour-motorer som f. eks Euphoria. Har forsåvidt ikke spilt noe Mortal Kombat-spill siden 4eren tror jeg det var. Og jeg husker spesielt at animasjonene var absurd stive. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Du vet at MK4 er regnet som det aller dårligste i serien? Å dømme hele serien på det er lo lurt... Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Det har da vel absolutt ingenting å si for hans oppfatning av hva som måtte være det beste spillet. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Testa det litt idag...nok blod å gørr for å si det slik! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det har da vel absolutt ingenting å si for hans oppfatning av hva som måtte være det beste spillet. Selvsagt ikke, men det hørtes som han mente hele serien var dårlig fordi han hadde spilt MK4. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Lær dere og nedskalere bilder før dere legger dem ut.. ? Ingen normale folk som har den oppløsninga der på en pc skjerm. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Lær dere og nedskalere bilder før dere legger dem ut.. ? Ingen normale folk som har den oppløsninga der på en pc skjerm. Nei takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå