mcgroven Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Kan dette rollespillet ta rotta på The Elder Scrolls og Dragon Age? Les hele saken Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Høres spennende ut, så får vi bare håpe at alt drømmelag-pratet og de høye forventningene ikke gjør dette til vårt tiårs Daikatana. Lenke til kommentar
Yngvar_InnleggNO Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Spillet ser veldig pent ut, og jeg er veldig interessert når jeg hører sammenligninger med Diablo angående item-systemet. Gleder meg til å se mer fra det. Det eneste jeg ikke liker å høre er at karakteranimasjonene ikke var imponerende. De har åpenbart tid til å finpusse disse, men det gjør meg litt nervøs. Lenke til kommentar
Stigtrix_InnleggNO Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 ALT blir bedre enn Dragon Age II! Det er den svakeste og kjedeligste demoen jeg har spilt noen gang! BLARGH! Dette derimot, ser lovende ut Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Det ser absolutt ikke dumt ut. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Ser jo absolutt interessant ut. Jeg liker det jeg ser, så dette skal jeg skrive opp. Lenke til kommentar
Nurw Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) oioioi dette høres utrooooolig stilig ut Edit: håper bare de har noe skikkelig sniking og/eller bueskyting med og det gjøres bra. har blitt skikkelig demotivert i mange rollespill fordi rouge delen har vært for dårlig Endret 7. mars 2011 av Fotsopp Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Blir nok å teste ut dette ja. Liker tanken med å ha klassefritt system hvor du utvikler personen basert på spillestil. Lenke til kommentar
ImmoralAtheist Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Virker lovende. Håper de fokuserer på å lage en spennende dynamisk verden. Folk i byer som holder på med diverse sysler (smir våpen, osv. som i Gothic 2 hovedbyen). Dyr/monstre som har komplekse rutiner også, og spennende ai. Ikke bare aggro zone ai. Hadde vært fint om de ikke gjør verden altfor stor, sånn som oblivion. Bedre å ha en mindre verden med spennende steder og med en mindre generisk feel. Samme gjelder med byer. Den ene store byen i Gothic 2 (harbor town of Khorinis) er utvilsomt den mest livlige og autentiske byen jeg har sett i et spill. Hører f.eks. at Skyrim skal ha 5. Skeptisk når de ikke klarte å gjøre den ene hovedbyen ordentlig engang. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Henger meg på "virker lovende og interessant"-toget. Skal definitivt følges med på i tiden som kommer. Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 For min del er det at det er selveste R.A. Salvatore som har vært med på lage historien det store trekkplasteret. For de som ikke kjenner ham så har han skrevet bøkene om Drizzt Do'Urden fra Forgotten Realms-universet. Lenke til kommentar
rhym Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg er ikke no særlig glad i den typen spill som former characteren din etter hvordan du spiller. Det ender oftest opp med at du MÅ bruke f.eks. tyv-approachen hver bidige gang for å kunne utvilkle tyven du hadde lyst på istedet for en halv-mongoloid hybridnisse. Det betyr MINDRE valgmuligheter idiot-devs! Så lovende ut, men tror det blir character-utvilklingen som tar knekken på spillet for min del. Men det kan jo hende ikke blir så ille. Håper combat minner om Demon's Souls. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg har gledet meg til dette spillet helt siden jeg så traileren. Vet en cinematic ikke sier så mye om spillet, men det viser seg jo at jeg har noe å glede meg til ^_^ Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hadde vært bra med ett studio til som kan utfordre de store og veletablerte studione, er jo litt av ett lag han har fått med seg og så dette kan jo bli bra spill. Bare de ikke gaper over for mye og ikke klarer å innfri det de vil. Lenke til kommentar
Sir. Digby Chicken Caesar Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg er ikke no særlig glad i den typen spill som former characteren din etter hvordan du spiller. Det ender oftest opp med at du MÅ bruke f.eks. tyv-approachen hver bidige gang for å kunne utvilkle tyven du hadde lyst på istedet for en halv-mongoloid hybridnisse. Det betyr MINDRE valgmuligheter idiot-devs! Så lovende ut, men tror det blir character-utvilklingen som tar knekken på spillet for min del. Men det kan jo hende ikke blir så ille. Håper combat minner om Demon's Souls. Tenkte akkurat det samme når jeg leste gjennom artikkelen. Du står f.eks i en dialog hvor hvert svar tilsvarer poeng innenfor en av klassene, så er man tvunget til å velge dialogvalget som tilsvarer klassen man ønsker å spille, fremfor det valget man syns virker riktig. Blah. Blir i tillegg automatisk skeptisk når jeg hører så fantastisk hype. Lenke til kommentar
DeloDur Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Lover meget bra ja! TES: Skyrim i høst, og Reckoning i 2012. Hu-huuu! Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Divnity 2 var veldig kult helt til det siste questet. Jeg ble rett og slett sint på at helt ut av det blå (Ihvertfall når jeg spilte gjennom) var fiendene 4-5 levels høyere enn meg og i ekstremt store klynger. Måtte ty til å gå og drepe alt jeg fant kun for at jeg skulle få høyt nok level til å overleve i mer enn 5 sekunder. Jeg kunne ha skrudd ned vanskelighet, men da ble det hele så trivielt siden det er så stor forskjell på vanskelighetsgradene. Jeg ser problemet ditt, men jeg syntes dette var positivt, taktikk og "å faen" nojaen ble mye sterkere.. Måtte endre "charge" spillestilen til mer covert, likte det veldig godt... BTW: Kan enkelte folk slutte å WHINE på bioware i hver eneste RPG post!! Når dere snakker om DA 2 så aner dere ikke mer enn en det bitte bitte lille dere har sett fra demoen.. Bioware endrer rollespill sjangeren atm og det virker som det er veldig populært blant flesteparten av spillerene ( SE salgsresultater og kritikk ME 2!!!) Det er også masse utviklere som "popper opp" hele tiden med RPG'er så det er overhode ikke noen mangelvare på denne sjangeren B) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Man endrer ikke en sjanger ved å tviholde på sjangermerkelapper mens man vanner ut sjangertrekkene. Hvis noe prøver de å omdefinere RPG-begrepet - rebranding i praksis, siden vestlige RPG-er pre-Oblivion ikke bar mange positive konnotasjoner for konsollpublikumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå