Joachim_F Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Fable-skaperen vender tilbake til Populous, i hobbyprosjektet sitt. Les hele saken Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Jeg har ingenting mot Populous siden jeg elsket de 2 første. Men i stede for å lage en ny versjon av et spill som siden den tiden har fått mye konkurranse på nesten samme område burde han heller satse på en ny versjon av Syndicate som fortsatt i dag er helt unikt. Ja, jeg vet at det er rykter om at utviklerne til Riddick-spillene allerede jobber på en ny versjon. Men jeg tror ikke på det før det blir bekreftet. Dessuten er jeg usikker på om spillets ånd blir ivaretatt. Endret 7. mars 2011 av Khogn Lenke til kommentar
LoOk A Berg Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg har ingenting mot Populous siden jeg elsket de 2 første. Men i stede for å lage en ny versjon av et spill som siden den tiden har fått mye konkurranse på nesten samme område burde han heller satse på en ny versjon av Syndicate som fortsatt i dag er helt unikt. Ja, jeg vet at det er rykter om at utviklerne til Riddick-spillene allerede jobber på en ny versjon. Men jeg tror ikke på det før det blir bekreftet. Dessuten er jeg usikker på om spillets ånd blir ivaretatt. Helt enig. Selvom Populous var bra spill, så vil jeg heller ha Syndicate\Wars ut på markedet igjen. Kunne sitte i timesvis med de og har ikke sett noen spill som er i nærheten av den type spill. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Når man er kreativt tom vender man ofte tilbake til røttene, som jeg tror er tilfelle og har vært en stund med Peter etter første Fable. Endret 7. mars 2011 av Kendu Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Var ikke dette spillet Molyneux baserte Black & White på?? Mener å tro det, så er ikke dette et lite steg tilbake til gudespill sjangeren? Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Oh, ja. Hadde blitt hoppende glad om de ga oss et nytt bra SyndicateWars (Helst med coop). En såkaldt HD versjon av SyndicateWars ville egentlig fungert bra for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå