TST Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Velkommen til nye Ville Vesten. Se filmen nå Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hjernedød action og fordummende vold? Håper spillet har mer å by på enn traileren viste. Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Call of Juarez har vel aldri hatt noe annet en vold i trailerne sine Men det forrige var rimelig bra, så har høye forventninger... Håper bare de adder co-op denne gangen, forrige hadde liksom alt tilrettelagt for det men lot være... Lenke til kommentar
FidelC Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 er det Duke NukeEM som har stemmen her? Lenke til kommentar
Keymahan Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Kunne heller tatt det enda lenger inn i fremtiden som ala Marshall Bravestarr. Knall serie ifra 80 tallet det! Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Noen som har snøring hva sangen her heter? Hørt den før, men kommer ikke på navnet...snasne saker...spiller ser mer "meh" ut ... Lenke til kommentar
Cpt.Miller Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Sangen er jo også epic: Black Rebel Motorcycle Club - Beat The Devil's Tattoo Lenke til kommentar
Desdichado_InnleggNO Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Justified! Rock 'n Roll, dette skal garantert kjøpes! Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Kunne heller tatt det enda lenger inn i fremtiden som ala Marshall Bravestarr. Knall serie ifra 80 tallet det! Å herregud, ja! Eg elska den serien når eg var ein liten knøtt! Sangen er jo også epic: Black Rebel Motorcycle Club - Beat The Devil's Tattoo Sjefs song! Lenke til kommentar
RavenLand Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 There is no peace here, war is never cheap here Love will never need it, it just gets sold for parts You cannot fight it, all the world denies it Open up your eyelids and let your demons run Ah ah ah... I thread the needle through, you beat the devil?s tattoo I thread the needle through, you beat the devil?s tattoo Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Digget det forrige spillet, håper dette blir like morro ^_^ Lenke til kommentar
ElRein Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Fin låt, men er det bare meg som får en emmen smak i munnen av den klisjéremsa der? Likte det forrige spillet der veldig godt, men det der ble rett og slett for harry. jeg ble faktisk litt pinlig berørt da jeg så den. Kanskje det var logikken de måtte bryte for å må med seg elementer de hadde lyst til å ha med i denne "super bad"-e traileren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå