Schreiber Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 For å ta det kort har alle spillene til xbox360 achivements, så jeg regnet med alle spillene til PS3 har trophies. Men av en eller annen grunn har ikke Devil May Cry 4 det? Skal det være sånn? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Trophies kom etter at DMC ble gitt ut, så det har ikke det desverre. Tror det var i begynnelsen av 2009 at Sony begynte med full trophie-støtte. For spill som ble gitt ut før det har det vært opp til utvikleren om de har giddet å legge det inn senere, slik som Uncharted. Endret 5. mars 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det er ingen Trophies på DMC4. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Du bør være glad for det, DMC4 har jævlig vansklig achievements. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Takk, trodde det var noe feil et sted. Trophies er ikke akkurat det viktigste for meg, men det er jo litt morsomt når de er gjennomtenkte. Men det skjer alt for tidlig. Husker jeg fikk Achivement i Eat Lead for å starte spillet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Eat led har jævlig bra achievements - det latterligjør slike systemer like bra som det latterligjør sjangerkonvensjonene. Bare så synd spillet er ræva. Prince of Persia (det siste) er mer av det late slaget, får vel tre eller fire i løpet av introfilmen. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg liker achivements og trophies som er bra gjennomført. Det må være fullt mulig å nå dem, men man bør måtte slite for å få de vanskeligste. Bilspill osv der man er nødt til å slå en av de som lagde spillet er bare teit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå