Joachim_F Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Denne uken får vi herlige gjensyn med klassikere og dagsaktuell strategi. Les hele saken Lenke til kommentar
lade73 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 ingen PSN utgivelse av beyond good and evil???? ******jeg har ventet over et år nå...lol Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Kan noen som har prøvd både pc versjonen og xbox versjonen av Beyond Good and Evil bekrefte at de er så og si identiske? Begynte på PC versjonen i jula, og fikk vite en stund senere at det kom til arcade, litt surt hvis forskjellen er veldig stor Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Uten at jeg vet noe sikkert vil jeg tro at det ikke er noen forskjell fra BG&E HD og PC versjonen. Problemet med pc versjonen er imidlertid at den kan være et slit å få til på en nyere pc. Jeg har kjøpt spillet tre ganger og sliter fortsatt med å få det lagg fritt selv med GOG versjonen Synd og skam at de ikke har tatt seg bryet med å fikse opp på pc versjonen. Endret 6. mars 2011 av Gnomkraft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå