mcgroven Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det beinharde skytespillet ble heftigere etter en tur på Toys R' Us. Les hele saken Lenke til kommentar
Nurw Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) wtf? en artikkel så sent på natten? Edit: åh dumme meg, ikke alle lever i gmt+1 xD Endret 4. mars 2011 av Fotsopp Lenke til kommentar
Aundhe1m_InnleggNO Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Super Shotgun (aka Dobbeltløpet hagle) er enda det jeg mener plasserte standarden for "Shotgun-action" den dag i dag.. Ingenting var så tilfredstillende som å runne et hjørne med å holde inne ALT-knappen for å så smekke ned 4-5 monstere med bare et skudd. Doom, det var når FPS skulle spilles med piltastene. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Aundh1m: Du har helt rett. Doom har definert hagle gleden i spill for min egen del. Tilbake den gangen, når vi måtte snikspille det hos en kompis var det helt enormt Lenke til kommentar
myndighetene Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Endret 6. mai 2018 av Hansemannan Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Hyggelig at dere følger oss her fra San Francisco på nattestid, folkens. Det setter jeg og Lasse stor pris på. Gjør klar for et nytt reisebrev innen 6-7 timer! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Morro, jeg lurer på om dette står i Masters of Doom som jeg endelig fikk igår. Det skal bli god lesning Forresten, har noen av dere hos Gamer (redaksjonen) lest noen slike spillbøker noengang? Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Her fikk servert humoristiske Mangler vi i denne setningen Ser fram til reisebrev om litt Lenke til kommentar
RavenLand Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Doom....mitt første co-op fps. Jeg var bare en liten tass, min far brukte pilene og jeg satt klar ved ctrl. Det var samarbeid =) Lenke til kommentar
Petter Stabell Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Noen som vet en enkel måte å få orginale doom på w7 ? Lenke til kommentar
Aundhe1m_InnleggNO Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Noen som vet en enkel måte å få orginale doom på w7 ? Hvis du har fått tak i den orginale DOOM.WAD eller DOOM2.WAD, så kan du bare laste ned Zdoom, legger .WAD fila i Zdoom mappen, så skal alt fungere. den er et meget flott alternativ, og vil kunne justeres slik at du kan spille med WASD, selv om det dog strider litt mot retro følelsen. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Personlig bruker jeg Doomsday mest. Noen som vet hva som er det beste variantene mtp å kjøre doom i disse dager? Er jo ganske mange varianter. Doom 2 er forøvrig et spill som holder seg veldig bra. Det er god underholdning også i dag. AtW Lenke til kommentar
GloomAndGlow Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Doom var fett nok på PC, men ultimate, eller var det final doom? på PSone var bare sinnsykt fett!! Første og eneste gangen FPS har funket med control-pad for meg og det var med den første, ikke-analoge utgaven. Så jævlig bra å kunne ta med maskina til en kompis, linke opp og skremme livet av hverandre ved å skru av lyset og snike seg innpå...BOOM-BOOM klakk-klakk! Discoen var også bare sykt deilig! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Må innrømme at jeg synes final doom også fungerer vesentlig bedre på PC. Men selvfølgelig, om man spilte uten mus så er ikke forskjellen så stor som i dag. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå