mcgroven Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jubileum markeres med en ny versjon av plattformklassikeren. Les hele saken Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Aldri hørt om spillet, men såg kult ut Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Å steike!!! Glad jeg skal bestille meg iPad 2 den 25 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Ah, jeg minnes noen fantastiske øyeblikk med dette spillet. The memories! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Å steike!!! Glad jeg skal bestille meg iPad 2 den 25 Jealous! Jeg kjøpte iPad 1 for 3 måneder siden Lenke til kommentar
Hindmost Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Gode minner fra Amigaen min! Her kan du kjøpe Another World til PC : http://www.anotherworld.fr/anotherworld_uk/telechargement.htm demo også tilgjengelig. Endret 3. mars 2011 av Hindmost Lenke til kommentar
galemann Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 15th anniversary edition til PC eide da!! Ikke hatt det så gøy med ett gammelt spill siden amiga500 tiden!! Har du pc så kjøp heller det ass!! Sku ønske GOG kunne begynt med litt mere sånne remakes heller istedenfor å bare gi ut alle gamle spill med samme ræva oppløsning hele tiden! Da hadde jeg kjøpt mange flere spill derfra!! Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Gode nyheter. Forøvrig finnes kremspillet Flashback allerede i App Store. Lenke til kommentar
krmobil Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Til og med introen til spillet var helt konge. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Ja, og den veide inn på hele 84 kilobytes. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 ahh Gooode Amiga minner!. Men tror jeg lar det ligge der. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Et av tidenes beste spill! Hvorfor vente når man kan få det nå.... http://www.gog.com/en/gamecard/another_world_15th_anniversary_edition Lenke til kommentar
lilleBOFF Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Another World er etter min mening et av de beste spillene noensinne laget. Stemningen er fortsatt vanvittig bra. Og selv om man sammenligner det med nåtidens spill er det utrolig bra fortsatt. Definitivt mitt favorittspill fra Amiga, og det er verdt å spille gjennom fortsatt! Lenke til kommentar
Sir. Digby Chicken Caesar Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 I 2011 er det 20 år siden Another World kom ut til Amiga, skapt ene og alene av gutteromsdesigner Eric Chahi fra Frankrike. ...Tjente han mye på å designe gutterom? =P Uansett et bra spill som kom ut i oppdatert versjon for en stund siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå