Joachim_F Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 I Trenched får du beskytte kloden fra invasjon. Les hele saken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Etter utgivelsene Brutal Legend, Costume Quest og Stacking, er Double Fine blitt en av mine favorittutviklere, så Trenched kommer jeg til å følge med på og helt sikkert kjøpe også. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Dette er vel bare en naturlig fortsettelse, etter å ha lagd Costume Quest og Stacking. Nei? Ikke? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Etter utgivelsene Brutal Legend, Costume Quest og Stacking, er Double Fine blitt en av mine favorittutviklere, så Trenched kommer jeg til å følge med på og helt sikkert kjøpe også. Tja, de lovet mye med Brutal Legend uten egentlig å holde noe som helst. Vi skulle få en verden tatt rett ut av et heavy metal-cover, men det viste seg å vøre en ganske generisk fantasyverden. Ozzy, Lemmy og Rob skulle være med, men det var bare i små cameoer. Vi skulle få herje vilt både på scenen og på slagmarken, men a) sceneopptreden (og gitarsoloene generelt) var bare små tastekomboer, og B) "slagmarken" fungerte ikke i det hele tatt. Folkene på laget vårt gjorde fint lite ut av seg, så vi endte opp med å gjøre alt selv i stedet. Selv historien var skuffende kjedelig. Jeg har ikke prøvd Costume Quest og Stacked ennå, men Timmy er ikke det han engang var i mine øyne. Selv Psychonauts ble fort kjedelig. Aner ikke om Trenched kan bli bra, men det minner for mye om et helt vanlig actionspill. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Brütal Legend sviktet på spillbarheten (dog jeg elsker gitarsoloene), men jeg er ikke enig med deg at verdenen var en "generisk fantasiverden". Jeg elsket hvordan den så ut, og syns de traff spikeren på hodet så det sang etter - det var som om jeg hadde tatt rennafart inn i egen musikksamling. Og jeg vil vel ikke akkurat avskrive flere viktige karakterer i historien som kameoer. Kyle Gass (andre halvdelen av Tenacious D) har en kameo, de andre har roller. Costume Quest og Stacked er veldig gode spill (særlig førstnevnte), og gleder meg også til dette. Nedlastningsbare spill er virkelig Double Fines nisje. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Det jeg mener er at vi gikk rett inn i et metal-cover i starten av spillet når vi sto på et berg av hodeskaller osv, men etter det var det bare generiske grønne sletter og sånt tull. Fiendene var ikke akkurat vanlige, men de var heller ikke så "metal" som de kanskje kunne ha vært. Å sette en og annen høytaler her og der gjør det ikke til heavy metal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå