Joachim_F Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Vi visste gangsterspillet var på vei, og nå vet vi endelig litt om hva vi kan vente oss. Les hele saken Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Ny by? Excellent! Dette høres bra ut så langt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Herlig, selv om jeg elsket Stillwater er det gangske bra at hovedbyen faktisk er en annen. Fikk nok av byen i 2`ern, og egentlig 1`ern og bortsett fra at endringene fra 1`ern til 2`ern var gangske så store. Enda bedre er at Johnny Gatt retunerer, stor mulighet til at du får nå endelig hevnet deg på Dex. Som var kamerat i 1`ern, og en hovedskurk i en av DLC`ene til SR2. Det lå også opp til det i slutten av forrige DLC at SR3 handler litt om å ta ned Dex. Så kanskje det er Dex som har satt denne nye gjengen fram mot Saints? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Dette gleder jeg meg virkelig til. SR og SR2 er herlige og utrolig morsomme spill. Begynner å bli en del storspill som kommer på slutten av året nå. Får håpe det blir tid til å spille alt sammen Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Veldig forfriskende og se at de ikke tar serien ned samme gate som GTA, mere action er hva vi vil ha Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Ser fram til dette, skal bli morro Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Gleder meg som bare pokker selv, men jeg håper de har beholdt det gode gamle kontrolloppsettet og ikke byttet om til det GTA IV fikk. Det er i grunnen min største frykt. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Å gleder meg til dette. Skal bli godt og få ut min skap gangster igjen Lenke til kommentar
HCG Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Fyfader som jeg gleder meg! Saints Row 2 var rått! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Gleder meg som en unge http://www.youtube.com/watch?v=btQwBVBblvc Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg gleder meg som en unge. Grafikken minner litt om 1`ern. På enkelte områder. Å det liker jeg for jeg digger den stilen! Gjettom jeg skal coope ræva ut av dette spillet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå