Gå til innhold

Sniktitt: The Witcher 2: Assassins of Kings (PC)

Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg, og har bestilt CE fra cdon. Er det en utvikler som fortjener pengene mine er det CD Projekt som faktisk bryr seg om pc-spillere og ikke inkluderer DRM, antall installasjoner og slikt tull.

Hvordan bestiller jeg fra CDON for bare mulighet til å overvåke den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg, og har bestilt CE fra cdon. Er det en utvikler som fortjener pengene mine er det CD Projekt som faktisk bryr seg om pc-spillere og ikke inkluderer DRM, antall installasjoner og slikt tull.

Det betyr at de desverre har gått tom, så du kan ikke bestille den lenger. Du kan overvåke den, da får du en mail hvis det skulle bli mulig å bestille den igjen :)

Lenke til kommentar

Det betyr at de desverre har gått tom, så du kan ikke bestille den lenger. Du kan overvåke den, da får du en mail hvis det skulle bli mulig å bestille den igjen :)

ahhhh ok thx for the info

Lenke til kommentar

Ble nylig ferdig med the witcher for første gang, tok meg litt tid. Men må si det er noe av det råeste jeg har spilt innenfor rpg på en god stund, og det her ser bare ut som en oppgradering + enda mer små tweaks. Er nok redd for at den 18 måneder gamle pcen min knekker i år, med det her og skyrim.

Gleder meg vilt til det kommer ut, selv om det er midt i en eksamens periode !:)

Lenke til kommentar

På tide å knekke de siste utgiverne som gir ut PC- ekslusive spill!

Vil ha på konsoll!

Jaaa!

Rett-fram, 8-knappers, dårlig oppløste spill. DET er det vi vil ha.

Vil ha på konsoll!

Det er da nok dritt til konsoll. Trenger ikke ødelegge de bra spillene for PC også!

Vil ha på konsoll!

Obvious troll is obvious.

Beklager!

Dog, jeg hadde gjerne sett det porta over på konsoll siden min antikke PC kan glemme å kjøre nye spill.

Uten å dumme det ned.

Det er, som nevnt av andre, godt å se utviklere/utgivere som satser på PC uten fylle disken med DRM og lignende.

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at for min del så ligger The Witcher 2 milevis foran de andre spillene du nevner. Og Risen 2 ligger foran The Witcher 2 igjen

DA2: etter demoen å dømme så er dette spillet ikke noe jeg har lyst å spille.

Skyrim: Har ikke store forventninger til dette etter skuffelsen Oblivion var for min del.

ME3: Dette er et FPS, ikke RPG, så burde ikke vært nevnt etter min mening. Hvis dette er et RPG så er vel System Shock 1-2 også det, men det er det vel aldri noen som har påstått?. Både ME og SS er FPS med rollespillelementer.

OK, kan du vennligst forklare nøyaktig hva et RPG spill er da? Når du har funnet ut av det, se på innlegget ditt en gang til...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...