mcgroven Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Kjøttboller, pepperoni, nachos og skuffelse. Les hele saken Lenke til kommentar
StormTrooper Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 "Jeg tok telefonen og svarte med min rustne, men selvsagt sexy, stemme: Hva faen?! Det viste seg å være noen som ville kjøre på med en spørreundersøkelse" høhø!! jeg lo så jeg nesten gråt, disse selgerne har visst påvirket meg mer enn jeg trodde. De har en helt ufattelig egenskap til å ringe når det VIRKELIG ikke passer! bortsett fra det koser jeg meg godt med lesningen her, godt skrevet! gleder meg til å få høre hva dere faktisk har sett av spillnyheter når dere er ferdigsett. Noe av dette kunne vært på forumet på matprat.no Lenke til kommentar
Oberlai Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Nachosen så veldig god ut, ble sulten nå! Så synd at det er den mest grisete og usunne maten som smaker best Endret 3. mars 2011 av Dash Fiss Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 All maten der så virkelig nasty ut. Fikk ikke lyst på det for å si det sånn. Ingen fastfood slår en real BigMac! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Gleder meg til deres sniktitt på Dead Island. Takk for nok et morsomt og velskrevet reisebrev for en trøtt trønder på skolen. Lenke til kommentar
Intresertimye Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Dere må prøve å få en titt på Skyrim. Det er årets spillbegivenhet for min del!! Lenke til kommentar
Hindmost Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Morsom lesing dette! Hadde vært tøft om dere hadde begynt med et video innslag i uken. Noe ala Second Take Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 En video der dere hadde konkuranse om hvem som kunne spise hele nachoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå