zune Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg er på utkikk etter en mobiltelefon på rundt 2000. Ikke mer enn 3000. Jeg har sett på Siemens M55 og SE T68i. Jeg lurer på hva dere mener eller bør jeg velge noe helt annent. Jeg prioriterer batteritid, men responstid mest. Responsetid er ikke så farlig i "tunge" applikasjoner og java-spill, f eks. SMS er det viktigste responsefaktoren. Hovedbruksområde, SMS og litt telefonringing. Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Av Siemens og SE ville jeg valgt SE...T68i er veldig bra, men T610 får også en del skryt (men også noen klager). Jeg har selv hatt T68i og var veldig fornøyd med den..samboeren min overtok den etter meg..og han sier det er den beste tlf han har hatt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 ville ikke akkurat kjøpt t68i nå, med såpass mange andre gode alternativ. prisen kommer litt an på hvorvidt du vil binde deg til et abonnement eller ikke.. Lenke til kommentar
molna Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 T68i kjøper du kun hvis du trenger BT/IR, på alle andre områder er M55 bedre. M55 har i tillegg java, dobbelt så mye minne, bedre lyd og bedre display. Lenke til kommentar
JuB Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Hva med SE t310? Denne har jo også fått mye skryt..Men response tiden på sms vet jeg ikke noe om..men på min t610 su**er den.. Nokia har vel god responstid på sms? Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Er det viktig med rask SMS så holder du deg borte fra SE. Lenke til kommentar
zune Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Tusen takk for all veiledning. Tror jeg går for M55... Kanskje jeg ombestemmer meg. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Anbefaler deg å ta en tur til en butikk og teste de forskjellige telefonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå