Joachim_F Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Opprøret i Midtøsten har tydeligvis spredt seg til stjernene. Les hele saken Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hvis de samtidig får oppdatert spillet til en applikasjon som kan kjøres i 64-bit modus slipper vi også at spillet krasjer når det bruker mer enn 2 GB minne. Lenke til kommentar
Kareq47 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Gleder meg! Digger at en kan spille ett map i flere timer Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hvis de samtidig får oppdatert spillet til en applikasjon som kan kjøres i 64-bit modus slipper vi også at spillet krasjer når det bruker mer enn 2 GB minne. Patch 1.2 vil fikse dette, med at de har optimalisert motoren demmes sykt. Nå vil et normalt game på et stort map ikke ta mer en 1.3 GB minne. Kilde: http://forums.sinsofasolarempire.com/404715 Tror vi neppe vil se en 64-bit modus, siden de må omprogrammere hele greia. Er ikke mange spill som kommer med en senere 64-bits patch, dog, er ei mange som trenger det. (Sins of a Solar Empire og Hearts of Iron 3 er 2 spill som både trenger 64bit, og multicore, dog HoI3 har fått multicore annonsert.) Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Jeg kunne egentlig tenke meg at spillet ble mer omfattende og dypere med flere muligheter. En Slags blanding av Sins of A Solar Empire og Galactic Civilizations hadde vært dødskult! Men for all del kult at spillet får enda en utvidelse Endret 2. mars 2011 av Gnomkraft Lenke til kommentar
Meatwrench Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Yesss! Dette blir nok digg Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 SoaSE er et av utrolig få RTS-spill jeg har likt, så dette blir absolutt spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå