Odesseiron Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Det kan bli fryktelig vanskelig å være Call of Duty til høsten. Les hele saken Lenke til kommentar
GizmonDo_InnleggNO Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Fy flate det her ser helt rått ut!!! Kommer til å gruse alt av MW ned i støvlene! Skal ha til alle platformer Lenke til kommentar
Oberlai Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Håper det blir bra fokus på kjøretøyer, nå er det nok av små bybrett i varme strøk! Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Brettene skal være større enn noen gang, og vi så sekvenser fra både jagerfly og tanks. Oppdaterer artikkelen med dette. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Video: Det så helt rått ut :o Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Bare de ungår 3d spotting, hit-scan og kun trange kart så blir vi (jeg) nok fornøyd. Kan BF3 ta opp kampen mot Natural Selection 2 til å bli redningen av FPS på PC? Lenke til kommentar
Kjetil J_InnleggNO Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Dette så fantastisk ut. Men jeg har aldri vært så gira på den moderne settingen i FPS-spill, spesielt dette med terrorister versus stormaktene. Føles akkurat like oppbrukt ut som andre verdenskrig. Selv er jeg ingen ivrig FPS-spiller, men hvis det hadde kommet en ny og unik spillverden av den realistiske typen, kunne jeg lettere falt for det. Lenke til kommentar
Are Elvestad Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Skjønner ikke helt hvorfor det er så stor rivalisering mellom BF og CoD. Jeg synes begge spillene er suverene, untatt at CoD har hatt en mye bedre enspiller del. Så det jeg egentlig ville si: SINNSYKT KOR RÅTT! Forhondsbestilling av BF3 asap! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Skjønner ikke helt hvorfor det er så stor rivalisering mellom BF og CoD. Fordi begge utgiverhusene helst ser at du bruker penger kun på deres spill. Dette er forresten et åpenbart høydepunkt i år. Also, WASD i traileren. 8D Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 hvis det hadde kommet en ny og unik spillverden av den realistiske typen, kunne jeg lettere falt for det. Hvordan da tenker du på? Det aller, aller meste er vel gjerne allerede gjort når det kommer til unike spillverdener? Selv ser jeg utrolig frem til BF3 og håper bare at multiplayeren blir solid! Lenke til kommentar
Mor10 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Også verdt å nevne at 64-player er bekreftet. Sier seg vel egentlig selv med så store maps. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Å FY FA... Det her må være noe av det råeste jeg har sett! Synd jeg kun har Macbook & 360/PS3 combo! Vurderer faktiskt å kjøpe en grom stasjonær bare for å kunne spille det her slik det er ment. Helt sykt! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Også verdt å nevne at 64-player er bekreftet. Sier seg vel egentlig selv med så store maps. Høres bra ut, personlig så traff ikke bad company helt hos meg, vet ikke helt hvorfor, men fikk liksom ikek så god våpenfølelse. Håper Battlefield 3 innfrir. AtW Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Er ikke ofte jeg sier det, men; detta skal kjøpes Med forbehold om at det ikke er like konsollifisert som det forrige, så klart. Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Oppsummerte og relevanta fakta er vel: * Skal fokusereres på PC (altså konsollofisert/porta over til andre plattformer) * 64 player støtte (Kun PC) * Kan gå i liggende stilling (prone) igjen * Større kart og *Jagerfly tilbake! Lenke til kommentar
Pro-Norsk Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Det jeg liker godt med BF serien, og det vi så tydeligst i BC2, er at BF spillene faktisk utvikler seg... Hvert eneste spill blir bedre og bedre, på alle måter, og ikke bare få, små detaljer, som man stort sett har sett nok av i CoD spillene. Det er nesten til å bli deprimert av når man ser på Black Ops og MW2. To like spill, i ulik innpakning, grovt ment. Dette ser rett og slett fantastisk ut, og som BF spillene så langt alltid har gjort, så leverer det nok varene også Lenke til kommentar
Millha Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Blir fett dette... Me want... Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hvilken krig er det singleplayer delen skal handle om igjen? Ser fantastisk ut forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå